| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 januari 2006
| Hey, Ik heb een 19" kast gekocht voor Euro Printkaarten, en daarbij heeft de verkoper nog wat random printplaatjes gedaan. Een daarvan was een Futaba Corp GP1009C10A VFD display. Het enige wat ik kan vinden is het datasheet, maar verder word ik niet wijzer op het net. Er zit een aansluiting op die wel heel erg veel op een IDE aansluiting lijkt, dus ik neem aan dat deze gewoon via de pc kan worden aangestuurt. Ik kan alleen nergens vinden hoe, en alles wat ik vind is voor character devices, en dit is graphical. Weet iemand mij meer te vertellen? Bas |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Tja, je zal echt moeten weten wat voor chipset dat ding heeft voor je hem aan kan sturen."Als je zoekt naar GP1009C10A kom je toch het een en ander tegen, daar zitten de nodige PDF's tussen dus dat zullen wel datasheets zijn. Als je weet welke chipset er op zit dan kan je kijken of daar geschikte drivers voor zijn en zo ja, dan kan je het ding aansluiten en aansturen ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2003 Locatie: Graancirkel Amsterdam
| Zo dat is wel een uniek VFD'tje hoor; 240x64 zie je zelden Helaas zal je deze moeten aansturen met een micro-controller of zwaarder spul. In ieder geval niet bruikbaar met de gangbare LCD apps. |
| | |
|
| « schema
|
[LCD] DMC-50799 » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| tft display | snake526 | Area 1337 | 4 | 27-06-2006 12:44 |
| Mhz display | Boogiman | Elektronica Junkies | 17 | 4-05-2004 20:58 |
| LCD Display. | --== BlackGear ==-- | Elektronica Junkies | 1 | 16-10-2003 15:30 |
| foto's in een lcd display | drixske | Software Junkies | 10 | 4-08-2003 22:52 |
| display uit scanner | Dj Tw@n | Elektronica Junkies | 13 | 22-07-2003 23:15 |