| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Ik vond op E-Bay een aanbieder van een heel mooi 240x64 pxl VFD Vacuum Fluorescent Display 128x64-800 waarop de controller al is gemonteerd. De vraag prijs is 16,50 dollars, en helaas staat in de advertentie dat hij slechts in de USA verscheept. Ik heb hem natuurlijk een mailtje gestuurd of hij genegen is naar nederland te verschepen bij vooruitbetaling, en ik zal jullie op de hoogte houden van zijn reactie. Het gaat om dit schermpje: die te vinden is op deze e-bay page: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...tem=3104285977 en hier kan je de datasheet vinden: http://www.noritake-elec.com/test/800.htm
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Informeer eens of ie genegen is meerdere exemplaren te verschepen, dit riekt verdacht veel naar een interressante inkoopactie, een vfd-tje heb ik nog niet, dus ............ ![]()
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| 10 maar ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Goed nieuws! Ze hebben al gereageerd op mijn e-mailtje, en na aanvraag van hun kant waar de goederen geleverd moeten worden (mijn adres) zal ik van hun later vandaag een scherpe offerte krijgen, voor de levering van meerdere schermpies naar Holland. Dus toch international shipping!! Ik hou jullie op de hoogte!
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik vind VFD's ook wel stoer (en nog zeldzaam itt LCD's) dus als je een nette prijs krijgt doe ik ook mee ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
De aansturing gebeurt vanuit je LPT (printer-) poort, doomiddel van het solderen van 19 draadjes aan een LPT stekker. Op het schermpje zit al een controller IC op, een Toshiba T6369c, waarvan de datasheets zeer goed te vinden zijn/ en reeds bekent zijn. De afmetingen van de printplaat is 140 x 68mm, en het schempje zelf is 83,05 bij 41,45 mm. Er is ook al verschillende software voor 240x64 schermpjes geschreven, helaas werkt PowerLCD voorals nog alleen op 240x128 schermpjes.
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| CaseBuy USB Vacuum Cleaner | TreboR | News & Review Junkies | 13 | 17-12-2004 15:27 |
| Mhz display | Boogiman | Elektronica Junkies | 17 | 4-05-2004 20:58 |
| LCD Display. | --== BlackGear ==-- | Elektronica Junkies | 1 | 16-10-2003 15:30 |
| 128x64 Grafisch LCD zonder gegevens? | Thunderman_303 | Elektronica Junkies | 11 | 24-08-2003 22:42 |