| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 december 2005
| Ik heb es wat rondgezocht naar leuke tutorials om te doen en ik heb besloten om een Fanbus te maken zoals deze hier beschreven is. Nou wil ik die printplaat enzo niet bij die lobio bestellen maar ergens anders en ik aangezien ik een n00b ben op t gebied van printplaatjes ( ) vraag ik jullie : wat voor een printplaat moet ik bestellen?En klopt dat lijstje met onderdelen wel wat er staat? Want volgens mij heb je R2 en R3 ook 4x nodig... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Waarom bestel je het niet bij Lodio? Als ie nog steeds die printplaten maakt, dan ben je wel heel erg moeilijk bezig om het daar niet te bestellen .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 december 2005
| Het is tog veel leuker als je m zelf in elkaar pleurt BTW, ik heb die lodiogast een mail gestuurd en hij zegt dat hij geen printplaatjes meer maakt. Heeft iemand van jullie nog ideeen over t soort printplaat dat k moet gebruiken? |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2004 Locatie: Wassenaar
| Ga gewoon naar de lokale elektronica componenten boer, ik elke stad heb je er wel ene paar alhoewel ze niet altijd makkelijk te vinden zijn. Vraag hier naar naar gewone lege printplaat. Ik heb zelf een paar keer een fanbus in elkaar gezet maar gebruik in mijn mod een sunbeam rheobus nu, heel goed te modificeren naar eigen behoefte. En het is toch veel goedkoper om zo'n sunbeam te kopen, ik wou het eerst ook zlef maken maar toen kwam ik erachter dat dit veel goedkoper zou zijn en veel werk zou besparen. Maar ik kan begrijpen waarom je het zelf wil maken. ![]()
__________________ CIP Plutonium |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Op inkoopacties.net loopt momenteel een Animo Check: http://www.inkoopacties.net/ia/m837y2ml |
| | |
| | #12 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Citaat:
![]()
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG | ||
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 november 2004
| En waarom wil je perce een ge-etste printplaat? Je kan toch ook een printplaat kopen met allemaal gaatjes in op een regelmatige afstand, en door te solderen vorm je een gesloten kring. Mijn elektronica kennis is niet groot, maar ik snap je probleem niet :/
__________________ O ja, hij is terug |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 november 2004
| Nog een belgisch lid? Als mede-belg heet ik je welkom op CJ, wel beetje op hoofdletters letten, zijn ze hier nogal op gesteld ![]() Ik zal ff een foto vragen aan iemand om uit te leggen wat ik juist bedoel ![]()
__________________ O ja, hij is terug |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| vraag bij tutorial : spiegelmod tutorial | wesjuhdabomb | Casemod Junkies | 9 | 11-04-2007 14:42 |
| Fanbus tut. vraagje | PeterEs | Elektronica Junkies | 18 | 6-10-2004 17:10 |
| fout in fanbus | PeterEs | Elektronica Junkies | 15 | 4-10-2004 08:00 |
| foutje in Fanbus Tut | PeterEs | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 15-07-2004 10:48 |