| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Beste junks, ik zit met een vraag, na even de specificaties te hebben bekeken van mijn voeding (Levicim 450 W) borrelde er een vraag op. Door het gebrek aan 12 volt molexen ben ik van plan om mijn 5 HD aan 1 lijntje van mijn voeding te hangen door middel van van die Y plugs. Nu vraag ik me af of mijn voeding dat wel aan kan. ik heb even wat specificaties opgezocht en daar kwam ik uit dat de 12 volt lijn 30 Amperes aankan. Nu kan ik niet erg veel met die info (beetje n00b op dat gebied) maar misschien dat jullie er wel wat mee kunnen. Wie kan me met deze vraag helpen ? YaaD
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Als je voor de gein de voeding openschroeft. Zul je zien dat alle 12V lijnen op 1 Punt vastgesoldeerd zitten bij dat soort voedingen. Dus maakt het niets uit hoe je het aansluit. De vraag is alleen trekt de voeding zelf al dit geweld. Dus tel ff van alle apparaten in je pc de wattage's bij elkaar op en concludeer......
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Mijn systeem is niet zo veeleisend, en aangezien HDs ook niet zoveel trekken is er dus niets aan de hand , thx for the info
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Werkt zonder problemen, ik heb 5HD's aan 1 molex lijntje hangen.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG | |
| | |
| | #6 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Citaat:
![]()
__________________ Those were the times... | ||
| | |
| | #7 (permalink) | |||
| Citaat:
. Tegen betaling uiteraard, ziet er gelikt uit, en ten minste ook niet met van al die stomme UV mesh.
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG | |||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Koelen van Hd's met waterkoeling. | modder.exe | Cooling & OC Junkies | 14 | 3-06-2007 01:51 |
| 220 volt naar 380 volt motor | inanc_gangster | Elektronica Junkies | 15 | 9-01-2004 23:23 |
| ervaringen Samsung HD's | Dj Tw@n | Hardware Junkies | 18 | 15-09-2003 17:23 |
| S-ATA HD's | Wabs | Hardware Junkies | 10 | 8-09-2003 23:09 |
| 5 volt is 5 volt niet meer??? | the widow maker | Elektronica Junkies | 4 | 22-05-2003 11:52 |