| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 december 2005
| Stel , je wilt de spiegelmod (helemaal fantastisch uitgelegd in de tutorial ) in de bovenkant van je pc. Hoe zou je dit moeten aanpakken?Zodat je niet door de gravure heen in je pc kan kijken? Hoe zou je die plaat moeten vastmaken (met de verlichting ertussen) deel jullie ideeen met mij :P |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Nispen
| Aan een spiegel aan de bovenkant heb je vrij weinig? Als je het op die manier wilt doen zonder gaten aan de bovenkant van je kast kan je gewoon de verlichting tegen de bovenkant van je case aanplakken en je spiegel daar weer op. Met gaten kan je: plaat verlichting spiegel doen ![]()
__________________ Cmodding ruled |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 december 2005 Locatie: Den-Haag
| Ik heb dus een spiegel op maat laten maken, bij een Glashandel. Beetje graveren maar om nou te zeggen jezus wat krijg je dat tog mooi voor elkaar. ik heb een zeer vaste hand maar egt elk haaltje met het dremel graveer tooltje krijg je uiteindelijk te zien. ik heb een graveertooltje van dremel zelf maat 1,6mm. dacht ik! Is dit dan wel de goede? want ik vind het resultaat nou niet echt verbluffend als ik de spiegel tutorial ziet! Ook heb ik er 2 groene neon balken eronder maar deze geven ook niet echt het denderende effect. heeft iemand nog tips wat voor graveer tool en of hoeveel neon ik moet gebruiken? |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Citaat:
Wat betreft die CCFL's, laat je niet voor de gek houden door foto's met een relatief lange sluitertijd. Het hangt ook van de plaatsing van de CCFL's af maar er komt niet extreem veel licht af. Let wel op de ondergrond. Als je ccfl en spiegels op een zwarte ondergrond liggen zal veel minder licht door de spiegel komen dan wanneer je een witte ondergrond hebt. Of leg eventueel wat aluminiumfolie eronder, dat reflecteert ook lekker.
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 december 2005 Locatie: Den-Haag
| Ondertussen heb ik hem dus gebroken en ga ik vandaag weer langs de glashandel! Bedankt voor de tip van dat alluminiumfolie, ik zal het eens proberen. Ik heb een wat dikkere maar misschien wel lekkere graveer stift. Wat nieuwe moed verzameld om weer te beginnen :P |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| spiegelmod | ike360x | Casemod Junkies | 4 | 23-09-2007 15:49 |
| Spiegelmod | StarMick | Casemod Junkies | 7 | 5-09-2007 18:02 |
| Spiegelmod | fredt | Elektronica Junkies | 1 | 1-04-2006 22:49 |
| de spiegelmod | apix | News & Review Junkies | 1 | 3-02-2006 21:10 |
| Spiegelmod | PhoenixDude | Casemod Junkies | 10 | 12-01-2006 15:43 |