| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 december 2005
| Hallo, Ik heb onlangs op deze site gelezen over het maken van een glowpad, maar nu heb ik een paar vraagjes (na het doorlezen van de FaQ); - Bij de molex, wat is plus en wat is min (IVM aansluiten van de LED's). Ik verwacht dat zwart min is en geel plus. - Hoe sluit je de LED's aan op je molex? Gewoon de draad van/naar je molex doorknippen en een 2e parallel eraan vast maken? - Hoeveel ampère geeft zo'n molex precies? Bij voorbaat dank, Nick |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| De min is de zwarte draad, de plus is zowel de rode als de gele. Rood is 5V en geel is 12V. Er zijn zoveel manieren om een molex te verbinden, je kan een contrastekker nemen, je kan de stekker afknippen en dmv een kroonsteen verbinden, je kan de draden in de molex douwen en vasttapen, het hangt er een beetje vanaf wat je zelf hebt en kan. Een molex geeft net zoveel ampere als je voeding kan leveren, of de draad door kan laten. Dat is meestal iets in de 30 ampere ofzo.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| schakelaar aan molex | Backsmash92 | Elektronica Junkies | 15 | 11-08-2007 12:07 |
| molex --- pci express | william | Hardware Junkies | 8 | 26-06-2005 13:58 |
| Molex en P4-connector | eattea | Elektronica Junkies | 1 | 13-03-2004 12:08 |
| Sunbeam 4-pin UV MOLEX | the widow maker | News & Review Junkies | 5 | 20-01-2004 23:24 |