| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2005 Locatie: Klein Paries
| Heej, Ik heb een probleem: ik heb net een gigabyte ram gekocht van B__B, maar als ik die erin doe dan krijg ik geen beeld! Het oorspronkelijke ram wat erin zat(512, OEM) zit in de eerste poort, en het nieuwe ram had ik in de 3de poort gedaan. Wat heb ik fout gedaan?
__________________ Blunt-O-Clock! Boy! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2005 Locatie: Klein Paries
| Hoi, PO had mij het advies gegeven om een in mijn moederbord boekje te kijken, maar dat heb ik indertijd niet gekregen(indertijd wist ik niet eens dat dat er bij hoorde). Daarom vraag ik nu aan jullie: hoe zet ik mijn "jumper"(wat is dat) om? En waar zit die? En hoe zet ik reset ik mijn moederbord? of is dat hetzelfde? Ik heb BTW ook geprobeerd of het met het nieuwe ram op het eerste slot wel lukte, maar dit lukte ook niet... maar het rare is: toen ik mijn oude ram er weer in zette, gaf hij ook geen beeld. Na een paar keer erin en eruit weer wel. Echt vatten doe ik het niet . Iemand nog andere tips, of is mijn ram gewoon kapot? Ik heb BTW een asus p4p800 se mobo.
__________________ Blunt-O-Clock! Boy! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2005
| Op asus.com kan je de handleiding downloaden als het goed is, en daar staat in welke jumper je moet verplaatsen voor een bios reset, en mss wat PO zei: mss heb je het verkeerde geheugen gekocht, en past het niet op je moederbord... veel suc6 ermee... |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Een Asus moeder\bord! Laten we er .com achter plakken, zodat de link lijkt op www.asus.com ! Dus, search bij products, P4P800 invullen, op het juiste model klikken en we komen hier uit: http://www.asus.com/products.aspx?l1...79&modelmenu=1 Links even op Download klikken, dan de Engelse handleidining opzoeken... ah hier: http://dlsvr03.asus.com/pub/ASUS/mb/..._p4p800_se.pdf En je hebt je mobo manual. Site is trouwens wel wat traag, dus rechtersmuisknop -> save as doen en dan wachten tot ie klaar is.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Laat MemTest er eens naar kijken ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| Had ik eerst ook, ging de repen in verschillende slotjes proberen, e hij deed het. Bij mij staat mijn jumper op 100mhz en heb 2x pc 100 en 1x pc 125 blaast als de tering ![]() Speel er een beetje mee, het moet werken
__________________ Had je wat? |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 juli 2006
| Wat voor geheugen zit erin? Als je PC2700 en PC3200 of PC2700 en PC2100 geheugen mengt kan dat problemen opleveren. Ook houden duacl channel mobo's zoals de p4p800 niet van ongelijke hoeveelheden geheugen in elke bank. Wat je eerst moet doen is kijken of het geheugen sowiezo wel werkt op je mobo. Doe alleen de nieuwe erin en probeer windows op te starten. Als dat niet werkt is het geheugen incompatible met het bord of gewoon stuk. Ook kun je nog even de cmos wissen. Al;s je dat doet moet je wel alle bios instellingen opnieuw doen. Als je geheugen in zn eentje wel werkt en niet samen met die andere module kunnen beide modules niet samen werken. |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ben je gestruikeld over een topic van ruim een half jaar oud? ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |