| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 december 2004 Locatie: Nieuweschans
| Ik zoek iemand met goede art skillz. Ik wil graag een plaatje van Cerberus de 3koppige hond van de onderwereld. Mijn paint skills zijn niet voldoende voor een cool resultaat. daarom vraag ik hier. als je meer info wil vraag maar hier of over msn: jraske@hot...
__________________ Server: AMD barthon 2600+, 9200SE, 512 ddr, h2o, NO case Game Rig: DFI lanparty SLI, AMD 3700+, Point of view 6600GT, 2x512 GeIL H2O over de proc |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Dat vinden op google is niet het probleem maar probeer jij maar eens zoiets te graveren op je window, daarom had ik iemand nodig die dat een beetje voor me kan aanpassen zodat ie cooler en simpeler is. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Als je dat gelijk in je sp zet was het gelijk duidelijk zoiets als: http://squarehybrid.com/cerberus.png kan je sowieso wel gebruiken en deze: http://www.hum.au.dk/romansk/borges/...1_kerveros.jpg kan je ook graferen. Zolang het gewoon simpele lijnen zijn is het geen probleem. Een vervelende plaatje zou je wel zo kunnen filteren totdat je alleen de buitenste lijnen overhoud. (de lijnen die gegrafeerd moeten worden om het duidelijk te houden) maar daarvoor weet ik te weinig van Photoshop. Iig te weinig om een goede duidelijke te kunnen maken. Maar heb jij niet een plaatje in mind ofzo? |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Zoiets als dit: http://home.planet.nl/~schri819/cerberus.jpg maar ik had ook een plaatje die niet op internet staat. Alleen die is te ingewikkeled om te graveren. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Als je een airbrush ook wat lijkt, kan je eens aankloppen bij Ribbi (www.ribbi.com).
__________________ Dus... |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| Wat je zelf ook kan doen is het plaatje in Photoshop plakken, dan de belangrijkste lijnen overtekenen op een nieuwe laag en dan het plaatje weghalen. Waarschijnlijk heb je dan een goed begin wat je makkelijk kan overtekenen.
__________________ Heul nie! |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 oktober 2005
| Als jij me een tekening ,foto geeft. dan wil ik die wel aanpassen voor photoshop. Graveren kan ik helaas niet. Maar het hangt ook een beetje van je grveer kunsten af. Hoe beter jij het kunt hoe ingewikkelder de tekening kan zijn. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Je kan het ook laten laser etchen, bij Eynstein Computers kan je dat laten doen. |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Citaat:
btw. bedankt voor alle ideetjes | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| DVD-RW gezocht | _PhanToM_ | Hardware Junkies | 2 | 29-09-2007 19:38 |
| Gezocht! | Warheart | Elektronica Junkies | 10 | 24-03-2006 22:19 |
| WC pro met MSn gezocht | Psylocibine | Cooling & OC Junkies | 1 | 11-12-2005 20:19 |
| Gezocht | o0witte0o | Casemod Junkies | 10 | 5-04-2004 08:17 |
| hd van een gb of 5 gezocht | nestor | Shop Junkies | 1 | 26-10-2003 20:23 |