| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 november 2005
| Ik wil een gewoon witte case helemaal gaan polijsten tot dat hij mooi glimt. Nou heb ik gegoogled en hier op de site gezocht maar ik kan niet echt iets vinden. Dus hoe kan ik het beste mijn geheele case mooi laten glimmen. En welke materialen heb ik nodgi. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Waarschijnlijk heb je hier wat aan: [CiP] Project: Bling-Bling Verchroomde case Je kunt ook je kast (laten) spuiten met een glanzende verf en je daarna de verf "nabehandelen". Ooit stond er op de frontpage een link naar een tutorial waar dat heel netjes gedaan was. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Vergis je niet, polijsten is iets wat je niet in 1 avondje doet, dit vergt nogal nodige inspanningen en tijd. Het belangrijkste is de ''voorbehandeling'', het schuren vooraf, door dit goed te doen is het resultaat straks alleen maar beter. Zorg dus dat je met schruen alle oneffenheden (tot de kleinste toe) eruit krijgt en schuur door tot een zeer kleine korrel. Loop eens binnen bij je locale Hornbach, daar verkopen ze leuke setjes om te polijsten. HIermee kan je al een leuk resultaat behalen. Veel suc6
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #7 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Citaat:
(Hoewel ik het net even nagezocht heb en stainless steel wel degelijk rvs is :/ )
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! | ||
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Dat kan je beter niet met een dremel doen, want die poetst een klein oppervlak. Je kan beter zon grote poetslap voor op de boormachine kopen, die een diameter heeft van 10 centimeter ofzo, want daarmee poets je een groter oppervlak en dus is het gelijkmatiger.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Citaat:
![]() Je kunt het beste schuren met de hand, je begint met een grovve korrel en gaat een steeds fijnere korrel gebruiken tot er vrijwel geen oneffenheden inzitten. Als je dit hebt bereikt ga je met de borstels aan de slag, deze borstels hebj e voor dremels en boormachines. Zelf heb ik dat nog nooit met een dremel gedaan maar het schijnt ook te werken, alleen zoals TwM ook al zei zal je met een dremel er langer over doen aangezien deze borstel een kleiner oppervlakte heeft, deze zou trouwens wel ideaal kunnen zijn voor kleine hoekjes/kieren. Je hebt verschillende soorten borstels, grovve en fijne, je begint uiteraard met de grovve. Je gaat dan met de grofste (en voegt de nodige, juiste pasta toe) eroverheen en als je denk dat je dit lang genoeg hebt gedaan ga je met de fijne (en uiteraard ook weer met de juiste, nodige pasta) eroverheen. Dit laaste proces herhaal je dan net zolang totdat het resultaat naar wens is (wat wel ff kan duren soms:P)
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | |
| | |
|
| « CCFL kapot
|
casemod » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Aluminium polijsten | bbbb | Casemod Junkies | 4 | 8-07-2006 11:49 |
| Kast polijsten? | masterwebber | Casemod Junkies | 26 | 14-11-2005 18:03 |
| Polijsten met dremel | Dark Wanderer | Casemod Junkies | 8 | 21-08-2005 09:17 |
| Polijsten van Case ! | Youri_HL | Casemod Junkies | 11 | 19-06-2004 14:36 |
| How To Polijsten | Frenger | Casemod Junkies | 8 | 21-01-2004 16:15 |