| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 oktober 2005
| Ik ben op zoek naar een dc motortje die ik heeel langzaam kan laten draaien. Het is voor in mijn kast. Ik heb al op verschillende plekken gezocht, alleen die hebben ontzettend veel RPM. Het grootste probleem is denk ik nog wel dat ik eentje moet hebben die bijna geruisloos is. Kan iemand mij helpen? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Als je van een standaard universeel motortje het voltage verlaagt, gaat ie ook langzamer draaien. Maar waar heb je het voor nodig?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #3 (permalink) | ||
| Citaat:
Citaat:
Ik zal er deze week wel eens ff ernaar opzoek gaan | ||
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Je moet ook niet vergeten dat niet alle motortjes even sterk zijn. Als je bijvoorbeeld je sidepanel weg wilt laten schuiven dmv een motortje heb je toch wel een krachtig dingetje nodig. (of je zou wat met tandwielen willen gaan kloten) Aannemende dat je het wil gaan gebruiken voor je psone scherm ergens in en uit te kunnen laten schuiven zal dit denk ik wel redelijk lukken met een niet al te sterk motortje. |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ik heb trouwens wel iets gezien bij de Baco: ![]() Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
![]() | |
| | |