| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2005
| Hey, Hier ben ik weer met een probleem met mijn videokaart: Ik zat net een beetje te spelen met mijn resoluties en opeens valt mijn beeld uit en zegt ie iets van 'Out of reach'. Hoe kan ik alles weer terug zetten zodat ie weer normaal doet..?? Alvast bedankt.. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Dat is de mededeling dat je teveel van je scherm vraagt (te hoge refresh-rate / te hoge resolutie). Over het algemeen vraagt Windows bij het veranderen van beide of je de instellingen wilt behouden, zo niet dan keert 'ie terug naar de vorige stand. Anders zou je kunnen proberen om in veilige modus op te starten om een en ander te veranderen.
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Je PC op je TV ( resolutie vraag) | Don Zalmrol | Software Junkies | 3 | 25-04-2007 06:55 |
| Vraag over raar beeld (monitor doet raar met hoge resolutie) | Invisible | Hardware Junkies | 8 | 24-02-2004 16:34 |
| Resolutie veranderen | Ice T | Software Junkies | 11 | 29-10-2003 09:07 |
| TV-out probleem resolutie veranderd van beeldscherm | Willy | Hardware Junkies | 8 | 26-10-2003 11:22 |
| Scherm resolutie van 16:9 instellen? | Freakazoid | Software Junkies | 6 | 2-07-2003 21:15 |