| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 december 2005
| Het zal nog wel een maandje misschien langer duren voor dat ik aan mijn casemod begin. Dit betreft een vobis case www.vobis.nl als je afbeelding wilt zien. Hierbij zie je mijn probleem niet want op de rechter kant staat het logo van Vobis. Dit logo zit 1mm in de zijkant verzonken en is best groot. Iemand een idee hoe ik dit kan wegwerken? Indien nodig kan ik er (slechte) foto's ingerard van posten... Als het nou aan de linker kant zat kon ik er mooi een window van maken aan de rechterkant zit ik tegen de onderkant van me mobo aan te kijken das ook niet zo boeiend .Nog 1 ding. Ik krijg vandaag mijn pc binnen en ga hem in elkaar duwen. Moet ik voor de processor (AMD athlon 64 3500+ boxed)koelpasta hebben? Of zit dit inbegrepen of is het niet nodig.
__________________ DFI Lanparty UT RDX200 AMD Athlon 64 3500+ A X1600XT 1Gig Kingston |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Die verzonken afbeelding kan je eruit plamuren. Gewoon veel plamuur kopen en erop smeren. Houdt er wel rekening mee dat je er niet een te dikke laag overheen smeert want dan droogt het niet meer lekker. Na het geplamuurd te hebben en nadat dit gedroogd is kan je met een vlakschuurmachine alles vlak schuren. Nog even herspuiten (wel op de goede manier, dus grondlaag, meerdere dunne verflagen en laklaag) en je logo is weg. Bij je proc. zit er al koelpasta onder je koelblok. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| Nejo tis niet slecht voor de isolatie. maar ik raad je aan om niet de zelfde fout te maken als mij. Dit is een Aopen look a like kast, als ik jou was zo ik gewoon een a open kopen dan ben je tenminste zeker van je kwaliteit. Widow had me al gewaarschuwd en toch kocht ik een gammele kas. Resultaat ik moet vandaag eennieuwe kopen, Dit keer een merk kast. Als je je eigen kleur wilt behouden dan zul je precies de zelfde kleur moeten zoeken en dat is bijna niet te doen. En als je kast gepowdercoat is dan heb je helemaal pech. Je kunt het beste gewoon een nieuwe laklaag erover heen doen (over heel je kast) Of je kunt je kast zelfs verchromen (eist zeer veel geduld en tijd). Suc6 Twisted Mind |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 december 2005
| Ik ken deze kast ik heb er zelfs opgezeten zijn redelijke goede kasten hoor. Merkjes maakt niet uit. Ik verwacht nadat ik hem zelf "gemod" heb dat hij er uit ziet als een stuk oud ijzer. Maar die kasten zijn wel oke en betroubaar. En transport zou ook wel goed zijn want hij is van mijn neefje .
__________________ DFI Lanparty UT RDX200 AMD Athlon 64 3500+ A X1600XT 1Gig Kingston |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| processor koeling Quadcore Q6600 | cyber2001 | Cooling & OC Junkies | 5 | 25-11-2007 17:36 |
| Airflow & PC koeling voor mn toekomstige mod | Don Zalmrol | Cooling & OC Junkies | 4 | 29-10-2005 12:50 |
| wat voor koeling heb ik nodig? | pascal7 | Cooling & OC Junkies | 14 | 15-07-2005 09:11 |
| Bolletjes voor de koeling? | Pre-Mod Fan | Cooling & OC Junkies | 9 | 21-10-2004 09:50 |
| Hoe reageert een processor zonder koeling? | Cooling & OC Junkies | 11 | 25-08-2003 11:30 | |