| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 december 2005 Locatie: beers
| hoi ik heb laatst een window in mijn kast gemaakt, laat me weten wat je ervan vindt.... http://members.home.nl/pllderks/P1010005.JPG sorry heb geen foto's van hoe hij er eerst uitzag en hoe ik het heb gedaan... maar bij deze foto heb ik er een ander fan bij gezet en nog een lamp http://members.home.nl/pllderks/P1010008.JPG[/url]
__________________ de kapitalist kent de prijs van alles maar de waarde van niets. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2004 Locatie: Wassenaar
| Ziet er redelijk goed uit hoor, maar ik zou die zaagrandjes wegwerken. Ziet er namelijk niet zo mooi uit op de foto. Vijl de randjes echt heel goed bij tot je het perfecte resultaat hebt, of als je daar geen zin in hebt kan je ook wat u molding halen bij een autozaak om de randjes af te werken. En persoonlijk hou ik niet echt van die popnagels, misschien kan je bij de gamma wat imbusboutjes halen ziet er naar mijn mening mooier uit. En haal een sleevekitje om je kabels te verfraaien en weg te werken. Als die kabeltroep weg is ziet een mod er volgens mij al 50 procent beter uit. Goed begin gemaakt zo denk ik.
__________________ CIP Plutonium |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Randjes van het window zijn idd nog niet zo netjes. Heb je dat met een slijptol of decoupeerzaag geslepen / gezaagd? Volgende keer mss een dremel of een figuurzaag daarvoor gebruiken, wordt een heel stuk netter. Iig zal ik de boel goed recht vijlen en de kast herspuiten, want dit is gewoon crappy. ![]() |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| Idd dremel is zeernetjes aleen tijdrovend, vooral als je niet de juiste schijven hebt. Rekenmaar op 4 uur voor je helewindow uitdremelen. Als je het net gedrameld heb dan ziet het er niet uit. Gebruik daarna de roze dingetjes (slijpdingen) oM de ruwe randen weg tehalen (werkt sneller en beter dan een vijl) en daarna met de schuurkopje netjes afwerken. Probeer alleen niet over de kanten te schiten wat dan verkloot je heel side panel |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 december 2005 Locatie: beers
| hoi, allereerst bedankt voor de leuke reacties... en voor degene die nog iets hadden op te merken daar was ik al achter... ik ga hem al spuiten deze vakantie (toch tijd zat voor) :P ik vraag me alleen af waar ik dan zo'n "sleeve kitje" kan halen? kan iemand me hiermee helpen? nouja bedankt in ieder geval HOUDOE! ps. zijn geen slijpresten ofzoiets zijn markeringen die er nog zitten van het potlood :P
__________________ de kapitalist kent de prijs van alles maar de waarde van niets. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 september 2005
| Zoals H311R4153R al zegt, werk de randjes netjes weg! En als je even zoekt op Google, kom je al gauw tot de conclusie dat je sleeve spullen gewoon online kunt kopen! Pssst, klik eens hier.
__________________ I am a Great Worklog Contestant and so are you... |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 november 2004
| Op zich heb ik ut niet zo moeilijk met je window, ziet er voor mij heel goed uit(zeker voor je eerste keer) wat me meer stoort is die gehele kabelzooi, en dat stickertje op je bay!!!! Modding is vooral details, vandaar al deze negatievere opmerkingen, meer iedereen is van 0 moeten beginnen
__________________ O ja, hij is terug |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 december 2005 Locatie: Delfzijl
| Je kan het ook met een decoupeerzaag doen, alleen plak dan wel allus af voor beschadegingen. Je wilt natuurlijk geen krassen etc. Tip: Afwerken en dan overspuiten zou mooi resultaat zijn. De kast is namelijk nog standaard kleurtje.. Bedenk leuke kleuren combi. Als dit je eerste mod is... is het nog zeer goed. Maarja je bent noooit klaar met modden!! er valt altijd wel wat te verzinnen.. // Keep On Modding !!
__________________ [[ Massive Cube ]] |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| mijn case mod | nitro | Casemod Junkies | 23 | 31-08-2008 22:21 |
| mijn eerste case mod | casetnnoob | Casemod Project Logs | 3 | 15-08-2007 18:29 |
| mijn BF 2142 case | FigtingEagle | Casemod Project Logs | 18 | 28-04-2007 09:04 |
| Verzoekje, ik @ mijn case! | T-Mug | Events Junkies | 7 | 20-09-2003 19:58 |
| Mijn case | eN!gM@ | Casemod Junkies | 16 | 6-05-2003 02:21 |