| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 december 2005
| hallo allemaal, ik heb een goede pc en ik heb een oude. De oude pc wil ik gaan ombouwen, omdat ik dat bij de nieuwe niet wil riskeren. ik heb een pentium 2tje met een moederbord,koeler, HD van 4G en een cd drive. Als ik dit wil aansluiten, hoe moet ik dat dan doen? :/ Ik wil het namelijk zo laten werken dat het ook egt werkt, want dat doet het nu niet en alles ligt verspreid in een kast. Ik heb een hoop draden van verschillende afmettingen en een paar van die dikke draden. kan iemand me asteblieft helpen, ik kan foto's maken van de case+hardware. Gr sixkill3r ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 juli 2005
| men steke de cpu in zn socket smeert er een dun laagje pasta op en plakt daar een mooie heatsink op. garneer het geheel met de bijbehorende schroeven. met zoeke zn voeding op steekt de stekkertjes in het passende gaatje (fout is vrijwel onmogelijk) sluit uw cd lade hdd etc etc ook aan op de passende aansluitingen. meen neemt het boekje en zoekt de pinouts van hdd activiti en power op en sluite deze aan. voor meer informatie zoeke men hier http://www.bouweenpc.nl/?p=artikels/bep1 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Titelfix en move naar HW .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| hulp nodig bij hardware kiezen | PresPhire | Hardware Junkies | 2 | 5-04-2005 19:13 |
| Hulp gevraagt voor upgrade pc | Masterslave | Hardware Junkies | 13 | 23-07-2003 13:30 |
| Layout tekenen. Hulp gevraagt. | Freakazoid | Elektronica Junkies | 1 | 22-07-2003 22:59 |
| Advies gevraagt bij aanschaf van AMD CPU | the widow maker | Hardware Junkies | 11 | 12-06-2003 22:11 |
| Hulp gevraagt bij HD Meter.. :S | Damasda | Elektronica Junkies | 9 | 9-05-2003 12:48 |