| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Op een van mijn zwerftochten over het internet liep ik tegen dit wel erg interessante computer-evenement aan. HeKTiK is onderdeel van het vierdaagse STRP Art & Technology Festival in Eindhoven van 23 tot en met 26 maart. Het vindt plaats op het Strijp-S terrein (station Eindhoven-Beukenlaan) en zoals de naam al zegt zal er vanalles te zien en te beleven zijn waar kunst en technologie elkaar treffen. HeKTiK verzorgt hier het casemodding-, cooling- en overclocking-gedeelte van met de onvermijdelijke compo's, waaronder de eerste Benelux Overclocking Kampioenschappen. Op de HeKTiK-site staat bovendien dat dit evenement gebaseerd is op/vervolg is van Overdose 2003 (Ik neem daarom aan dat de CJ-crew hier nog uitgebreid aandacht aan zullen besteden). Reden te meer om dit evenement vast in je case te graveren! Links: www.HeKTiK.nl www.STRP.nl www.digitalvoodoo.nl www.micromotive.nl
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Inhakend op het bovenstaande (zonder al te veel te verklappen)... In diezelfde periode -overigens niet een weekend later Jamba- is CaseJunkies betrokken bij de organisatie van een ander evenement. Aangezien we maar op één plaats tegelijk kunnen zijn en dergelijke evenementen nogal wat inspanning vergen moeten we bepaalde events laten schieten. Liever één perfect event dan twee mindere. Dat het evenement gebaseerd is op Overdose 2003 is informatie die wellicht nog stamt uit het stadium dat de organisatie van dit evenement orienterende contacten had met CaseJunkies. Voor zover ik weet is er inderdaad geen inbreng van onze kant aan dit evenement.
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Citaat:
| |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
![]()
__________________ Dus... | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| U gaat door naar de volgende ronde, word het de waterkoker of de multifunctionele mixer ?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Citaat:
![]()
__________________ Those were the times... | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Beursgebouw Eindhoven: 'reparatie' lakbeschadiging laptop? | osado | Casemod Junkies | 1 | 22-04-2006 21:45 |