| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juli 2005
| Hallo, Ik heb een probleem. Ik heb sinds kort een nieuwe behuizing voor mijn pc gekocht. Dus ik dacht : nou ik kan dat makkelijk zelf wel. Maar het paste niet :/ dus ik weer terug zetten in mijn oude kast. Alles goed aangesloten , en nu krijg ik een irritante piep bij het opstarten. Maar bij het opstarten zelf loopt die ook al vast. Ik krijg alleen maar het logo van maxdata te zien :/ Wie kan mij helpen???? Groeten Martijn |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Niet echt heel veel geleerd van de vorige keer hè ![]() Zonder dollen: Zitten alle stekkertjes goed aangesloten ? Maakt er niks kortsluiting ? Ook niet de afstandsbusjes van je moederbord ? Niks gesloopt met statische elektriciteit ?
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 juli 2005
| Citaat:
Erg raar trouwens. Maar wat bedoelen jullie met de hardware.. :P Nog niet echt bekend met de dingen die ik hier tegen kom. ![]() | |
| | |
| | #7 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| Citaat:
Btw, er is ook een edit knop he...
__________________ Heul nie! | ||
| | |