| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 december 2005
| Goedenmorgen junkie's ik zit met een vervelend probleem en dit kan misschien opgelost worden door een antwoord van een van die knappe knoppen van jullie .Ik heb besteld een 3D connect ATI X1600PRO met 512 MB deze is ondertussen al meer als 2 weken uitgesteld en gisteren nog een week... Deze is ook nergens te vinden dat hij wel te krijgen is. Een alternatief zou zijn de Sapphire ATI X1300PRO met 512 MB Zelf kan ik niet goed het verschil zien en deze zou mijn 140 euro kosten (10 verzendkosten) en zou binnen 2 dagen bij het bedrijf komen te liggen. Iemand die mij kan helpen? Grtz, Twisted Mind.
__________________ DFI Lanparty UT RDX200 AMD Athlon 64 3500+ A X1600XT 1Gig Kingston |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Je vraagt nu ongeveer naar het verschil tussen een Enzo Ferrari met 4 wielen en een Volkswagen Golf GTI met ook 4 wielen. En dan kost die laatste nog minder ook... Die X1600 is veel meer op prestatie gericht, ook al is de X1300 een heel redelijke 'budgetkaart' die qua snelheid en geheugensnelheid de X1600 pro overtreft. Ondanks dat is de X1300 pro de mindere omdat er bijvoorbeeld minder pixel pipelines beschikbaar zijn. Dus bepaal wat je nodig hebt, (een X1600 of kun je toe met een mindere X1300), bepaal hoeveel geld je er in wilt steken, en hoeveel wachttijd, en kijk dan wat je zelf wilt... * linkje met leesvoer Nog meer leesvoer ------------ Mod-note Ik had het topic op slot gedaan omdat dit in principe redelijk eenvoudig op te zoeken zou moeten zijn. Het ligt uiteindelijk misschien toch wat ingewikkelder omdat bij de X1300 pro de snelheden hoger lijken te liggen. Ik laat m nog even open, maar op zich zou wat meer initiatief wel op prijs gesteld worden een volgende keer...
__________________ Those were the times... |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| verschil | frans | Hardware Junkies | 10 | 22-10-2007 20:53 |
| Cj Live banner geval | Woezie | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 1-05-2006 12:09 |
| Verschil tussen AGP en PCI | Royo1988 | Hardware Junkies | 17 | 14-03-2005 18:27 |
| Verschil van de 2 Antec's | SubZer0 | Hardware Junkies | 3 | 12-11-2004 23:17 |