| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| Hallo, ik heb een vraagje Ik keek net op de cip van een paar projecten en toen zag ik dat ze hele mooie 3d schetsen hadden. Mijn Vraag: wat zijn redelijk simpele programmas waarmee je zo een schets kan maken. Met makkelijk bedoel ik niet zo ingewikkeld als photoshop ofzo alvast bedankt ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Ik heb nog wel een nuttige bijdrage wat betreft 3d tekenen, als het nog mag. Ik werk zelf veel met 3d-pakketten (doe opleiding werktuigbouwkunde). Heb nu na 1.5 jaar ervaring met autocad, inventor en solid works. Voorheen heb ik een beetje gespeeld met sketch-up. Ik vond vooral de drempel om sketch-up te gebruiken laag, de interface is erg makkelijk en vanzelfsprekend. Nadeel van dit pakket is dat je minder uitgebreide functies hebt. Ik zou dus gebruik maken van sketch-up, tenzij je technische 2d tekeningen wil gaan maken die je naar een plaatsnijder wil gaan sturen. Maar dan heb je ook kennis nodig van technisch tekenen (tekenafspraken en maataanduiding).
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 december 2005 Locatie: Delfzijl
| Pfff ik snap niks van die 3d milk gedoe ofzo. Ik hou het lekker bij Pen en Papier Beetje allus opmeten, en maten erbij kloar. Maarja dat 3D geeft je natuurlijk wel vooraf een blik op de toekomst.. das waar..
__________________ [[ Massive Cube ]] |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Biohazard teken | DJD xtreem | Casemod Junkies | 4 | 24-09-2003 22:05 |
| proggies writen, oeda? | N34X | Software Junkies | 10 | 26-04-2003 23:17 |