| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 november 2005 Locatie: Belgium
| Ik had nog een tweede voeding in mijn kast liggen en heb deze eens uitgeprobeerd, deze maakte gewoonweg bijna geen geluid. Nu ben ik van plan deze als tweede voeding te gebruiken. Maar nu vroeg ik mij af of ik alle overbodige kabels buiten de zwarte en de groenen en degene die ik nodig heb mag wegknippen. Kan het voor de voeding kwaad als ik een schakelaar tussen de zwarte en de groen kabel steek en hiermee de voeding aan en uit zet. MVG, Olivier |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 juli 2005
| Hot wire de groene en zwarte (er zit toch al een schakelaar achter op je voeding) en volgens mij kun je de rest gewoon afknippen. er is trouwens ook nog een trucje met een relais om beide voedingen tegelijk op te starten google dat maar eens |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Ik heb iets gevonden op het internet om 2 voedingen samen te starten maar volgens mij was dit niet met een relais. Het kwam er volgens mij op neer om gewoon de groene en de zwarte kabel van de 2de voeding in die van de 1ste te steken. Kan dit? MVG, Olivier |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Dit kan, maar persoonlijk zou ik er dan voor kiezen de twee kringen van elkaar te scheiden middels een diode.
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Citaat:
Overbodige draden kun je gewoon afknippen en even afwerken met een klein stukje krimpkous. | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Unstable ik denk dat jij mij niet helemaal begrijpt. Ik wil helemaal geen 2 voedingen omzetten naar een. Ik zou gewoon graag een apparte tweede voeding gebruiken om mijn ccfls en fan controller enzo aan te sluiten. Want als ik op de voeding die ik nu een ccfl aansluit en deze ccfl uitzet terwijl mijn pc aanstaat krijg ik error boodschap ivm mij graka. Maar ik zie nog wel waarschijnlijk wordt het 1 voeding hoor. MVG, Olivier PS: Ik zou denk ik nooit twee voedingen willen samenvoegen en dan mijn mobo "opblazen" want deze heeft genoeg gekost. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| Owh ok ik snap je nu. Dat is izi ik d8 dat er een fac is die laat zien hoe dat moet. en overbodige draadjes kan je idd wegknippen je moet er alleen wel voor zorgen dat je er een stuk tape over doet of iets dergelijk. |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Citaat:
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Kan je een led als diode gebruiken of niet? Als ik alles goed begrijp moet ik dus als ik de groene kabel en de zwarte kabel van de tweede voeding bij die van de eerste voeding een diode zetten ergens op de zwarte en de groene kabel van de tweede voeding. MVG, Olivier |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Tweede PC werkt zeer traag en loopt vast | Don Zalmrol | Software Junkies | 13 | 9-02-2006 22:03 |
| Slave voeding tegelijk laten starten met master voeding | KAMIKAZE-FREAK | Elektronica Junkies | 6 | 26-10-2004 19:01 |
| 5.1 Headphones, tweede editie | Hummel-X | News & Review Junkies | 0 | 7-07-2004 21:16 |
| Nieuwe Windows install op tweede (nieuwe) hdd. | defecto | Software Junkies | 21 | 1-04-2004 21:28 |