| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 november 2005
| Ik sta op het punt een Chenbro Gaming Bomb II aan te schaffen, maar iets blijft een beetje onduidelijk voor mij. De voorgenoemde kast moet een doorzichtig zijpaneel hebben, maar op sites waar de kast wordt aangeboden staat dat dit optioneel is. Het gekke is echter dat hoe en waar ik ook zoek dit paneel nergens los wordt aangeboden. Wordt de kast nu met een doorkijkpaneel geleverd of is de kast helemaal dicht aan de zijkant? Ik hoop dat een van jullie (de kast heeft en zodoende) het antwoordt op mijn vraag weet. mvg, Paul |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Bedankt voor je snelle reactie. Ik had al gezien dat ze in Nederland zaten. Dus ik had ook al het idee om ze te bellen of te mailen. Ik dacht ik vraag het eerst maar even hier. Als het zo is dat hij zonder paneel geleverd wordt is het wel jammer. Ik vind het juist zo'n mooie kast en hoe het raam bevestigd is doe ik ze niet na. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Wat wel gek is dat na heel veel zoeken naar de GB2 alle kasten die ik tegen ben gekomen voorzien waren van een transparant venster, geen een was er zonder. Heb jij (of iemand anders natuurlijk) wel eens zo'n kast zonder transparant venster gezien? Zo ja kun je eens een foto of een link plaatsen. Staan er trouwens ook foto's van jouw GB2 op de site? mvg, |
| | |
|
| « NEC ND 3520 A
|
mijn case » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Chenbro Gaming Bomb 2 | R@mon | News & Review Junkies | 7 | 16-12-2004 20:17 |
| Chenbro Gaming Bomb 2 | defecto | News & Review Junkies | 39 | 2-12-2004 11:19 |