| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 november 2005 Locatie: Belgium
| Ik ben van plan een soort controlepaneel te maken boven op mijn kast. Ik heb al een klein ontwerp maar weet iemand misschien verbeteringen. De grijze cirkels zijn van die staaf schakelaars, en de blauwe leds. Dat raar tekentje is voor als de pc aan staat, dit mag eventueel weg maar dan moet de led wel onder het aan tekentje. MVG, Olivier |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2004 Locatie: In een huis
| Kan je niet alleen de omlijning pakken van het dvd en cd logo? Dan heb je meteen niet zo'n groot contrast meer tussen die 2 en de rest van de logo's.
__________________ Hier is de ruime voor doelloos geblaat... |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Handig idee, maar dan zou ik idd dat rare tekentje weglaten en die LED onder het power tekentje plaatsen. Verder zou ik die symbolen met dikkere lijnen tekenen zodat het overeenkomt met de laatste twee. En weet je zeker dat je schakelaars wilt gebruiken ipv drukknoppen ofzo?
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 december 2005
| Ik zat er zelf aan te denken om een zwart plaatje uit te dremelen of whatever... plexiglas er achter te frotten en zo dan alle knopjes schakelaars te maken (oja nog een ledje er achter). *Oja had ik nog niet aan gedacht :P dit is alleen voor weergave mijn idee was om er knopjes van te maken.* |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 november 2005 Locatie: Belgium
| De tekenen is niet echt schoon, deze heb ik namelijk gemaakt met paint. Jullie idieeën zien er wel allemaal goed uit. De kast zelf is zwart dus je moet eigenlijk dat dat de logo's, schakelaars en leds op een zwarte ondergrond komen. Wat voor druk knoppen zou ik dan gebruiken ik wil namelijk niet van de grote lompe knoppen. Woezie zij dat ik misschien afkortingen moet gebrijken in plaats van logo's, dit zou ik wel graag doen maar welke afkortingen dan. Als er iemand is die wat beter kan tekenen op de pc mag die altijd wel een nieuw ontwerp maken, wel natuurlijk nog altijd ongeveer dezelde layout. MVG, Olivier //Ik begrijp eigenlijk de uitleg niet goed van twisted mind met dat plexiglas enzo.// |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 december 2005
| Ben altijd moeilijk te begrijpen... 1e laag metaal met uitgedremeld figuurtje bijv: cd 2e laag plexiglas om te dichten ledje er achter. zo heb je een custom knop zo duidelijk ![]() ik ben blijkbaar heel moeilijk in dingen uitleggen laat ik later maar geen leraar of helpdesk medewerker worden . |
| | |