Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Junkies
Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 7-12-2005, 21:36   #1 (permalink)

Standaard PSU Meshen vraagje

Hallo ik ben hier hartstikke nieuw en dit is mijn eerste post!

Ik heb ooit een simpel pctje gekocht waar een neon fan inzat etc. nu heb ik een upgrade gedaan en dus een pc-tje over. Deze pc wil ik dus flink verbouwen en ben al met de 1e fases begonnen.
met wat reike fantasie ben ik mijn nieuwe huntky 400watt gaan meshen met douchekabels! na 2 flinke avonden vol trots eindelijk klaar! Alleen wil ik me voeding nog spuiten en de grote fan die erin zit s[uiten. ook de douche kabels komen niet tot aan het gat waar de kleine kabeltjes zitten dus moet ik dit nog eens verder nakijken hoe dit mooi weg te werken is! (misschien een soort van jasje bouwen om de voeding met traanplaat)

Maar nu komt het! ik heb van iemand vernomen dat er een soort van magnetisch veld kan ontstaan in die douchekabels! Dit kan eventuele storingen veroorzaken. Iik heb dit nog nergens kunne vinden! hij gaf zelf de plossing om dan eventueel een ijzerdraadje eromheen te wikkele en af te laden naar de kast!
Maar is dit persee nodig!
kortom excuses als de uitleg hier wel te vinden is maar kon hem helaas niet vinden!

groetjes
Shafty
Shafty is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7-12-2005, 22:01   #2 (permalink)

mir4dor's schermafbeelding

Standaard

Het is voor het eerst dat ik iets hoor over magnetische velden dmv het gebruik van douche slang, en er zijn al heel wat mensen die dat gedaan hebben.

Voor de rest ziet het er mooi uit wat je hebt gemaakt, succes met de afwerking !