| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 december 2005
| Hee kerels ik ben nog een dikke noob voor casemodden heb nog niet eens mijn eigen pc... maar als ik hem heb wil ik kort daarna zelf meterialen gaan kopen om er een te bouwen... en nu mijn vraag... Wat voor verf heb je nodig want ik wil mijn case Helemaal groen verven met een lichte metallic kleur als het kan en waar haal ik die wat kost die mijn case moet groen worden met gele uv er in Past mooi bij mn MB: DFI Lanparty UT RDX200 CF-DR. Bedankt voor de moeite Grtz, Twisted Mind [edit]is het trouwens slim om een nieuwe kast van scratch te maken of kun je gewoon de zei platen er af slopen en die vernieuwen door handgemaakte?[/edit] |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Ook als je een keer tegen je kast stoot ben je blij met een goed afgewerkte laklaag Het kost je een paar euro voor een bus en een dag extra om het aan te brengen, maar achteraf krijg je er zeker geen spijt van!
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 januari 2006 Locatie: Enschede
| Ik heb het hier gedaan met verf wat normaal op een fiets wordt gespoten. Gewoon ff bij een fietsenwinkel vragen. Dit spul was van Gazelle, 150 ML voor 4.50. Blijft goed zitten hoor. Vooral op je handen, zelfs met Terpetine krijg je het er niet goed vanaf :-S
__________________ | Thermaltake Xaser 2 | 2 CCFL's groen| 6 fans, 4x led groen. | MSI KM4M-L | AMD 2600+ 1.80 GHZ | 1024 MB RAM | Nvidia XFX 6600 GT | Zalman ZM400B-APS | 80 GB Maxtor ATA 7200 RPM | 80 GB Samsung ATA 7200 RPM | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 december 2005
| Citaat:
Bedankt voor alle info ik weet genoeg ![]()
__________________ DFI Lanparty UT RDX200 AMD Athlon 64 3500+ A X1600XT 1Gig Kingston | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 oktober 2005 Locatie: de straat
| Voor kunststof heb je helemaal geen primer nodig alleen wat zacht schuurpapier (dus met een lage korrel) en even schuren op het te verven onder deel en voilą. (vergeet geen tweede laag aan te brengen)
__________________ lowrider project |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 februari 2006 Locatie: rosmalen
| kunststof :kunstof primer Metaal:metaal primer Zwat of voor een matalic kleur een zilveren primer gebruiken. Dan kan je het gewoon spuiten met een lak voor metaal. Of deze primer in de winkel gewoon verkrijgbaar is weet ik helaas niet. Ik spuit alles zelf bij het lokale schadebedrijf :P Alle kleuren diek wil.
__________________ death awaits us all.Only by embrassing it we can escape it. Deathrow is coming for you |
| | |
|
| « Merk Kast
|
Nieuw frontje » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| wat voor verf? | Sendar | Casemod Junkies | 20 | 6-05-2007 20:09 |
| Is deze case een deftelijke case voor te modden ??? | killerboy | Casemod Junkies | 3 | 30-09-2005 20:25 |
| [Verf] Mobo verven, kan dat zomaar? | FireWurX | Casemod Junkies | 17 | 16-12-2003 23:35 |
| case verven | GBCHEATER | Casemod Junkies | 21 | 6-10-2003 23:46 |
| Wat voor verf? | paultjuh | Casemod Junkies | 12 | 20-08-2003 21:28 |