| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| Hallo, ik ben wat ideeen aan t verzamelen voor een toekomstige casemod. Dus ik zat zo te marktplaatsen voor een processor dus kom ik iemand tegen die een ouwe laptop verkoopt die l aan de verotte kant is alleen de lcd scherm deed het nog. dus ik ging zo kijken en zag ik best wel veel goedkope verotte laptops van rond de 50 euro. Dus mijn idee was om een lcd scherm aan de zijkant van mijn sidepanel te monteren. hier zijn mijn vragen: 1: Hoe regel ik de voeding? 2: Hoe sluit ik hem aan op mijn video kaart? (ik moet mijn eigenscherm nog wel kunnen gebruiken :P) videokaart = nvidia club 5200FX (128MB) zit dat er wel een betje mooi uit?? (dat is weer eens wat anders dan een window kit :P) als het zou lukkken ziet het er echt vet uit ![]() ![]() en verder is sharkoon beter of ac ryan,,, sharkoon klinkt wel veel mooier :P:P ![]() ik d8 zelf trouwens aan zon schermpie lange link |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Mss heb je hier wat aan: http://gathering.tweakers.net/forum/...essages/799377 Een laptop lcd kan je volgens mij helaas niet op een andere manier aansluiten. Daarnaast moet je een oude laptop lcd hebben en heb je een tweede videokaart met vesa aansluiting nodig welke ook niet zo heel makkelijk te verkrijgen zijn. (oud kaartje iig) Ook is er het probleem dat je maar 16 kleuren kan gebruiken. Mss beter om een tft schermpje te kopen en er in te zetten en dan op de een of andere manier appart aansturen. Helaas is dit geen goedkope oplossing. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2005
| Idd duur, ik zoek er zelf ook nog een tft scherm. Wat je well nog kan doen is een mini lcd schermpje in je front plaatsen, de bekende 'Doom' case heeft er ook zo 1 en zie er strak uit, in de tussen tijd kan je een nieuw idee voor je zij paneel zoeken ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Sidepanel Stacker | JesseAMD | Casemod Junkies | 3 | 17-04-2007 17:47 |
| Sidepanel voor Lian li PC-G70A | DiGARiX | Shop Junkies | 2 | 24-03-2007 19:31 |
| CCFL + inverter uit laptopscherm, welk inputvoltage ? | Carpento | Casemod Junkies | 8 | 29-07-2005 22:44 |
| Beste aanpak alu sidepanel? | SaphuA | Casemod Junkies | 4 | 28-03-2005 20:57 |
| compaq laptopscherm | keedub | Elektronica Junkies | 5 | 27-03-2004 09:01 |