| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2005
| Hallo, Dit is mss een domme vraag maar beter te veel vragen dan fouten maken: ik wil 4 neons aan en uit schakelen met zelf gekochte schakelaars, en als ze aan staan moet het ledje ook branden. Nu de vraag: ik moet 4 schakelaartjes hebben is er iets wat ik daarvan moet weten? Die 4leds moet ik daar iets van weten zoals op welke spanning enzo? Moeten er weerstandjes zijn? EN hoe sluit ik het aan? Sorry ik vraag veel ma weet er niks van Bedankt Bart |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2004 Locatie: Wassenaar
| Dit zijn typisch van die vragen die je makkelijk met casemod tutorials, how-to's kan oplossen. Zoek een op www.google.nl deze bijv. http://www.virtual-hideout.net/guide...us/index.shtml.
__________________ CIP Plutonium |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Zo moet je het aansluiten: De benamingen spreken voor zich, de weerstand moet je alleen nog even uitrekeken, hoe dat moet staat in de EL FAQ.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| CCFL met schakelaar | Olivier_14 | Elektronica Junkies | 8 | 11-12-2005 20:07 |
| Schakelaar met red/blue led | Xghost | Elektronica Junkies | 6 | 13-08-2005 23:13 |
| Schakelaar van dvd-rom verleggen? | JD-Man | Casemod Junkies | 6 | 6-07-2005 17:10 |
| Fancontrol als schakelaar | Juggernaught | Elektronica Junkies | 3 | 6-02-2005 19:54 |
| Schakelaar | masterwebber | Elektronica Junkies | 20 | 17-03-2004 23:28 |