| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 november 2005 Locatie: Belgium
| Yuw, Ik heb eens een oude cd speler van mijn pc uit elkaar gehaald. Om een te zien hoe dat er allemaal uitziet vanbinnen. Ik ben van plan om mijn Cd speler te stealthen maar het rotte is als je een witte cd speler hebt dat de binnenkant wit. Als je cd speler er dus uitkomt heb een je een zwart frontje maar je schuif is dan nog wit. Ik heb nu geprobeerd om het schuifje helemaal uit de cd speler te halen, dit is gelukt en dit ging vrij simpel. Mijn vraag is nu dus: kan ik dit schuifje zomaar zwart spuiten? Omdat tot slot mijn cd hier op ligt en ik niet weet of dat dan nog goed is voor mijn cd. MVG, Olivier |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Citaat:
| |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Voedingkabel is te dik voor eject-knopjes, probeer echt dun draad te vinden, zoals flatcable (40pins). Anders maakt de soldering contact met de onderplaat is mijn ervaring.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 november 2005 Locatie: Belgium
| Ok ik denk dat ik nu alles weet wat ik wil weten ivm de cd speler. Kan ik de led van cd speler en ook de algemene leds van een pc vervangen door leds van 3,3 Volt? Dus als ik het goed begrijp kan ik het best de stroomkabels gebruiken van de 24 pins connector van de voeding of gewoon zo een flatcable, ik kan deze kabels toch ook gebruiken om leds te verbinden? MVG, Olivier ![]() |
| | |