| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 augustus 2004 Locatie: gent
| :/ hey iedereen Ik heb ivm met een modje net alle vijsjes uit mijn toetsebord gehaald. Jammer genoeg lukt het me maar niet van de 2 delen uit elkaar te krijgen... Hoe moet dat, ik heb heir zitten wringen aan dat kreng, het al 7000 keer omgedraaid om toch maar eens te kijken of ik geen vijsje of schoefje gemist heb. |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| Citaat:
Zoals Kaz'Duzar al zegt, heb je ook alle schroefjes achter de stickertjes weg? Verder is het vaak zo dat een toetsenbord, of andere omhuizingen in elkaar gehaakt zijn. Kijk eens goed bij de plek waar hij vast zit, steek desnoods (voorzichtig) een schroefendraaier tussen de twee delen, en probeer hem dan uit elkaar te wrikken.
__________________ Heul nie! | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Waarschijnlijk is het een klik systeem mijn advies schroevendraaier ertusen en draaien dan komt ie wel los. En vastmaken das dan weer een ander verhaal ![]()
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| Citaat:
Al nieuws van de TS?
__________________ Heul nie! | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| krijg msn automatisch aanmelden niet weg! | case_freak | Software Junkies | 36 | 10-08-2005 04:33 |
| Krijg ftp server niet aan de gang. | black magic | Software Junkies | 2 | 23-06-2004 11:20 |
| Wat te doen als ik mijn producten bij webshop niet krijg? | Li-Unit | Area 1337 | 19 | 26-02-2004 07:41 |
| [HELP]Hoe krijg ik mijn router werkend? Word er gek van | tongue_of_colicab | Hardware Junkies | 25 | 27-01-2004 22:16 |
| Krijg poorten niet open..! | SiLaTroN | Software Junkies | 2 | 23-11-2003 13:49 |