| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| Hallooo kheb weer een vraag de meeste van jullie zullen zich er dood om lachen maar moet een fan nou luucht in je pc blazen of eruithalen :P:P want ik raak een beetje in de war ik zie de voeding lucht uit de pc halen en de fan erin blazen ![]() |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Liever nog onder erin en boven eruit omdat warmte altijd stijgt. En ook proberen altijd iets meer lucht in de kast als uit de kast blazen. Zodat er geen stof door kiertjes naar binnen word gezogen. |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 november 2005 Locatie: Tilburg
| Ik ben het hier helemaal mee eens. En als je deze twee antwoorden combineerd. Oftewel vooronder er in.. achter boven er uit Suc6 Nick
__________________ <a href="http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=12130"> [Cip] Green Dragon</a> [Cip] Radio mod |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Over airflow in je kast is meer dan genoeg te vinden op het net, uit je topicstart blijkt ook niet dat je zelf hebt gezocht naar een mogelijke oplossing. Lees desnoods de policy er even op na, zelfredzaamheid op een forum word erg op prijs gestelt.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
|
| « neon Zboard
|
DVD-RW Stealthen » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Fans | Superfly | Cooling & OC Junkies | 5 | 3-09-2006 13:46 |
| 2 fans | clubphotoshop | Elektronica Junkies | 4 | 24-09-2005 14:52 |
| 40 mm fans | Juggernaught | Cooling & OC Junkies | 15 | 23-02-2005 18:40 |
| Fans | $hifter | Casemod Junkies | 23 | 6-11-2004 23:55 |