Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Junkies
Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 3-12-2005, 21:20   #1 (permalink)

unstable's schermafbeelding

Standaard NEC ND 3520 A

Hallo ik heb een witte dvd rom speler, maar ik ben van plan om mijn aller eerste casemod te maken en daarcoor koop ik een goedkope zwarte kast, maar je ziet de probleem al wit op zwart staat niet.

Mischien ga ik alles wel van kleur verander maar het komt er alsnog op aan dat k noet spuiten.

weet iemand mischien hoe ik de voorkant van mijn dvd speler moet spuiten als het kan ff een minitutorial graag. of weet iemand een site waar ik een zwarte frontje kan bestellen

en wat moet ik doen als ik de hele kleur van me kast wil veranderen tips enzoo graag

als het nodig is zal ik jullie voorzien van een link voor de kast.

ojaah en nog 1 ding bij 1 van de tutrials voor het plaatsen van een window kit staat dat je een m4 ring nodig hebt om een speeling van 3mm te krijgen is zon ring bijgeleverd bij de kit zo niet hoe kom ik aan eentje
unstable is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3-12-2005, 22:00   #2 (permalink)

Standaard

Frontjes zjin verwijderbaar: doe je speler open, druk op de randjes links en rechts naar boven toe, een beetje schuin, en dan klikt het frontje zo los. Daarna ff de plastic vingertjes die de rest van je front vasthoud indrukken en je ript zo je front los.

Als je je hele kast van kleur wilt veranderen? Koop een spuitbus lijkt mij.

BTW windowkits met raamrubber zijn echt enorm 2002, tegenwoord hak/zaag/slijp je een gat in je window en plak of schroef je er een stuk plexiglas achter.
[15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes
[15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox
[15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_-
the widow maker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3-12-2005, 22:06   #3 (permalink)

Stievius's schermafbeelding

Standaard

-Goed schuren
-Dunne laag erover
-24u wachten
-Dunne laag erover
-24u wachten
-Een dun beschermend laagje vernis

http://steve.robberechts-machines.be/caseside2.jpg
=> Zo moet het dus niet!!!!
Oud 23-12-2005, 22:35   #4 (permalink)

Standaard

voor frontjes te painten moet je bumperspray kopen matzwart is speciaal gemaakt voor abs( kunststof) je hebt geen grondlaag of vernis nodig alleen een beetje voorzichtig met monteren want scherpe kanten kunnen er wel een kras intrekken. Ziet er super stock uit. En even een hint niet schuren want dan krijg je alleen maar een lelijker efect.

ik doe er alles mee wat zo wit plastiek is
performa is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.