| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 oktober 2005 Locatie: de straat
| Ik wil graag zo een neon kit onder mijn nieuw keyboard plaatsen (Zboard(doet er niet toe))en ik ben van plan het met een EL-strip te doen. Enigste probleem hoe moet ik dan die kabel verbinden met mijn case? :/ nota het is geen draadloos keyboard. Alvast bedankt.
__________________ lowrider project |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Je wilt een neon kit onder je tobo en dat wil je met EL wire doen? EL wire is heel iets anders dan een CCFL he. IIG op je tobo staat 5v. Tsjek of je El wire op 5v werkt, en of ie niet teveel stroom trekt, meer dan 500mA door je PS2 of USB poort gaat niet goed. Als het dus goed gaat, dan kan je gewoon de boel aansluiten op je interne bedrading van je tobo.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 oktober 2005 Locatie: de straat
| Als het dus goed gaat, dan kan je gewoon de boel aansluiten op je interne bedrading van je tobo. Ik heb dat al eens geprobeerd en de vorige keer was er kortsluiting en keyboard op het grof vuil. ![]()
__________________ lowrider project |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2005 Locatie: Klein Paries
| Mij lijkt het handigste(en veiligste) om gewoon een molexje door de achterkant van je case te halen. En dan kun je bijv. de tobo-draad en die molex draad in een bundel sleeven.
__________________ Blunt-O-Clock! Boy! |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 mei 2004 Locatie: 127.0.0.1, Kerkrade, Limburg
| Op zoeen zboard zitten toch usb poorten Pak je gewoon een usb verlengkabel knip je die door en je zoek je even de 5v die in usb zit en je zoekt de ground, pakt een paar ledjes en hang je die eraan. Lijkt mij geen probleem, geen last van dubbele kabels etc, suc6 ermee.
__________________ Ik heb gezegd. |
| | |
|
| « Paar kleine vraagjes
|
Led fans » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| NEON | Fractal | Hardware Junkies | 2 | 13-11-2006 21:29 |
| Neon | Thr1lls33k4 | Casemod Junkies | 4 | 20-06-2006 17:29 |
| Neon aansluiten | Bryantijsen | Elektronica Junkies | 7 | 17-05-2006 21:08 |