| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2005
| Hoi, Ik ben nieuw hier dus zal me maar geluik ff voorstellen. Ik heet Michiel ben 14 jaar en doe 3vwo. Ik ben helemaal nieuw in het casemodwereldje, van hardware enzo weet ik genoeg. Nu heb ik een vraagje, hoe kan ik het beste een window plaatsen? Gewoon met dubbelzijdig tape of met een speciaale windowkit met een rubbere rand? Michiel |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Beste Michiel, allereerst van harte welkom bij CJ! Je kunt een window eenvoudig vastmaken met een stuk dubbelzijdig tape of klittenband. Een raamrubber werkt ook wel, maar dan moet je je window wel precies op maat uitzagen. Nog even twee dingen, deze vraag hoort natuurlijk niet echt thuis in het C&OC forum, maar meer in het Casemod junkies forum en je we hebben de Search functie, waarmee je had kunnen zien dat jouw vraag al een paar keer eerder is langsgekomen. NOFI, maar dan weet je dat voor de volgende keer.
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2005
| Citaat:
| |
| | |
|
| « SATA meshen?
|
Voeding » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Window Plaatsen | BooN | Casemod Junkies | 2 | 21-02-2007 12:07 |
| Neon plaatsen | chrluts | Hardware Junkies | 9 | 17-07-2006 19:55 |
| LCD schermpje plaatsen? | PTR | Casemod Junkies | 5 | 27-04-2004 15:26 |
| Window plaatsen | jrbuurke | Casemod Junkies | 15 | 25-09-2003 21:54 |
| Plaatsen van een ventilator? | TUM | Cooling & OC Junkies | 20 | 7-02-2003 22:53 |