| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2005
| Hey mense, ben k weer.. K zou niet wete hoe k dit op google zou moeten opzoeken.. K heb een heel raar probleem.. K heb laatst mijn computer gereboot toen kwam er opeens, voordat de bios opstart een hele rare foutmelding..: You have not conecterd the power extansion cable to your radeon 9800 video card Please refer to the 'getting stardet guide'for proper hardware installation!!! K heb nog nooit zoiets gehad.. wat kan het zijn..??(en als k op mijn gebruikersaccount ga, reboot ie altijd als al mijn programmas zijn opgestart, en op mijn moeders gebruikseraccount niet )Alvast bedankt.. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| K heb het nu dus geprobeert, en videokaart doet het, lleen is nu de sofrware van mijn toetsebord eraf, en k heb het al iets van 3 x geprobeert opnieuw te installeren, maar er gebeurt nix.. (k heb ook al baterijn gechekt, en connect gedrukt) waar kan dit aan liggen?? (srry van me spelfouten, maar k zit nu op mijn schermoetsenbord te typoen) |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Me kaart is weer oke Maar nu heb ik een ander vraagje: Ik zie overal staan bij deze kaart dat de core speed 380 MHz is en de Memory speed 700 MHz is, alleen is er dus bij mijn kaart 380/250. Dat klopt toch helemaal niet?? (volgens mij hoort dit in cooling&oc, maar een beetje zonder om weer een topic te openen.) Greetz.. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| ati radeon Saphire 9800 Pro vs Lawaai | rafkesafke | Hardware Junkies | 9 | 19-08-2004 18:02 |
| Radeon 9800 XT 128mb | crizp | Hardware Junkies | 6 | 9-10-2003 16:52 |
| Verschil Tussen Radeon 9800 & 9800 pro ? | NLS | Hardware Junkies | 10 | 28-07-2003 23:07 |
| ati radeon 9800 <----> ati radeon 9700 pro | QuincMan | Hardware Junkies | 6 | 6-03-2003 17:41 |