| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2004 Locatie: In een huis
| Hallo. Mijn kameraad en ik zijn bezig met het vernieuwen van zijn huidige systeem. Hierbij heb ik een paar vragen in verband met het verschil in snelheid. Zijn huidige config: AMD athlon xp 2200+ Asus a7n8x-e Deluxe 512 Mb ram stripje 256 Mb ram stripje HIS Radeon 9550 256 Mb Zalman CPU cooler CPNS7000 Alcu Hiervan willen wij maken: AMD athlon xp 2800+ 2 of 3x 512 MB ram Verder alle oude onderdelen. Merkt hij hierdoor een prestatiewinst of raden jullie iets anders aan. Deze computer wordt gebruikt voor wat simpel internetwerk en soms voor wat racespellen. de videokaart is voor hem op dit moment nog wel voldoende voorzien van kracht dus. BIj voorbaat dank.
__________________ Hier is de ruime voor doelloos geblaat... |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| En nu moeten wij maar weten wat je het beste kunt updaten ? Dat valt niet mee, en je kunt het het beste zelf beslissen. Dat is ook de reden dat de policy redelijk duidelijk is over dit soort topics. Bovendien hebben wij allemaal een andere mening en kun je dus beter een wat objectievere bron zoeken. Overigens denk ik dat er bij de processor en videokaart de meeste eer valt te behalen. En misschien voor 1024 mb ram, veel meer heb je niet nodig. Een AMD64 zoals hierboven genoemd is niet zo'n goed idee omdat dat niet op je huidige moederbord past. Let daar dus wel op ! Vanwege de policy sluit ik dit topic, ik denk dat je met gezond verstand verder komt dan je denkt.
__________________ Those were the times... |
| |