| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003
| Gisteren kwamen mijn CCFL's binnen ![]() Direct aansluiten natuurlijk: de molexstekker van de inverter aan de voeding, en de doorlusstekker die er aan zit aan een fan omdat ik anders geen aansluitpunten genoeg had. Aan de inverter zitten 2 bijpassende CCFL's van Recom. Na het aansluiten vande CCFL's kreeg ik bij het booten een rare grijze balk onderin beeld en mijn pc reset zichzelf om de paar seconden spontaan. ![]() Aan de huidige 360w Chieftec voeding hangt het volgende: -mobo met P4 2,4ghz@2,8ghz -DVD/CD-player -CD-re-Writer -Zalman 92mm fan -4x casefan 80mm (waarvan 2 met Leds) -2x HDD -Radeon 9700 -NIC -Soundblaster Live 5.1 Zijn 3 apparaten (2 CCFL's en 1 Fan) te veel voor 1 stekker op mijn voeding? Of heb ik inmiddels een grotere voeding nodig, zo ja hoe groot zou die dan moeten zijn? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Dan trekt inderdaad je voeding het niet meer. K draai een vergelijkbaar systeem, heb alleen een harddisk minder en een 9000 Radeon. Dit is al bijna te zwaar voor mijn 300W voeding. Oftewel, je moet toch gaan denken aan een voeding van 450W of meer, denk aan Enermax ofzo.
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
Het maakt niet uit of je 1 of twee stekkers gebruikt. Alle draden van dezelfde kleur komen samen op 1 soldeerpunt op je voeding. En Fan met leds kost geen extra stroom tov een normale fan. De leds worden gevoed door de motor van de fan, de is de dynamo voor de leds. Houd je fan maar eens tegen je ledjes gaan uit. Maar verder lijkt het er wel op dat je te veel aan je voeding hangt. Dus je hebt een Sterkere voeding nodig, kijk ook op de FP, daar staat een voeding shoot out.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Heb nieuwe videokaart nodig ^^ en heb advies nodig... | Valkyrie | Hardware Junkies | 2 | 1-10-2006 14:10 |
| Slave voeding tegelijk laten starten met master voeding | KAMIKAZE-FREAK | Elektronica Junkies | 6 | 26-10-2004 19:01 |
| progje nodig | Dubock | Software Junkies | 3 | 3-08-2004 18:16 |
| Extra voeding nodig, zo ja waar....? | Raven | Elektronica Junkies | 12 | 14-06-2003 09:54 |