| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 april 2003 Locatie: Nieuwpoort
| Onlangs weer een game uit de ouwe doos gehaald, maar daarvoor heb ik mijn sidewinder nodig. Blijkt dat er op mijn nieuw moederbord geen standaard speelpoort zit, dus ik mijn oud 4.1 soundblaster kaartje erin gestoken. Alles installeren, nog es een check doen bij apparaatbeheer en ... Foutmelding: hij vindt de spelpoort niet. Ik krijg als melding dat er niet genoeg bronnen beschikbaar zijn. Updates op internet zijn er niet. Waaraan kan dit liggen? Voor alle duidelijkheid: het is niet het spel dat mijn joystick niet detecteerd, maar mijn pc zelf. Hopelijk kunnen jullie me helpen.
__________________ AMD Athlon XP +3000, 512 DDR, ATI Radeon 9800 PRO 256 DDR... Zalig bakske |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 april 2003 Locatie: Nieuwpoort
| 1. Niet alles is terug te vinden in een handleiding, laat staan dat je er één hebt 2. Niet iedereen gaat als een kieken zonder kop zijn BIOS veranderen 3. Laat maar zitten dan, ik vind het wel op mezelf...
__________________ AMD Athlon XP +3000, 512 DDR, ATI Radeon 9800 PRO 256 DDR... Zalig bakske |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| 1. Het meeste wel, als je er geen hebt is hij 9/10 keer te vinden op de site van de maker van je mobo. 2. Je kan ook kijken zonder te veranderen. 3. Wij zijn geen helpdesk die 24/7 voor de vragen van anderen klaar staan. Wij zijn gewoon een verzameling mensen die nogal eens wat met de pc doen, als die jouw vragen kunnen beantwoorden dan heb je geluk. Je moet dus geduldig zijn want er zijn ook mensen die meer te doen hebben. Maar het is natuurlijk wel waar wat weledele heer Jamba (kuch ) zegt... Je zou het ff kunnen proberen. Er is in de bios ook een optie om daar weg te gaan ZONDER op te slaan. Als je het niet zeker weet of je het goede te pakken hebt... Dan kan je het hier ff vragen.
__________________ Heul nie! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| SoundCard 2 Originele Front gaten doen het niet meer | neonfreaky | Hardware Junkies | 9 | 29-08-2006 21:54 |
| systeem hangt tijdens installatie terratec soundcard | Youri_HL | Hardware Junkies | 5 | 6-05-2004 16:25 |
| Soundcard voor games | crizp | Hardware Junkies | 15 | 31-10-2003 11:20 |