| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 november 2005
| Ik heb nu een soort medion pc eigenlijk is het microstar ik heb der een plexiglazen zijkant ingezet een viertal CCFL's pootjes met LED's en 2 sunbeam LED-BARs maar ik zou graag een pc hebben met van die leuke fancontrollers. Dus moet ik zo'n fancontroller kope nuheb ik zo'n fancontroller gezien van Aerocool gatewatch. Dan zou ik ook nog zo'n LCD-scherm willen plaatsen. Voor dit alles heb ik een paar 5.25 inch bays te kort. Dus zou ik een gehaal nieuwe case willen maken. Ik heb heel leuk materiaal gezien ik zou alleen niet weten hoe ik eraan moet komen. Kent iemand dat metaal dat ze wel eens voor boxen plaatsen. Dat is een soort van gaas met allemaal kleine gaatjes in. Dit materiaal zou zorgen voor een goed geventileerde case en zou ook makkelijk te bewerken zijn. Ik kan dan ook zoveel bays maken als ik wil. Als iemand zou weten hoe dit materiaal heet of waar het te krijgen is die persoon zou ik zeer dankbaar zijn. Grtz Timonator |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 november 2005
| Dat is precies het spul dat ik zocht alleen vindt ik het maar kleine maten. Ik had liever de case uit een plaat geplooit dan heb je een scherpe randen of jah minder. Anders moet je die allemaal mooi laten aansluiten. (hebb BTW een dremel gekocht vandaag YAY). |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: http://localhost
| Bij sommige tuningshops hebben ze ook van dit spul (hierzo dus). Verder kan ik misschien wel wat regelen met me oude stagebedrijf want die hebben ook van dat soort gaas.
__________________ Modden is niet meer wat het geweest is.... |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Citaat:
| |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 juli 2005
| Kijk voor je frame eens naar de project log van cubeleon. Die mesh panels heb je ook met grotere gaten en dikker metaal. Ik heb de link even niet bij de hand maar als ik die nog vind post ik hem wel even. edit Modders mesh heet die die is een stuk grover dan die van acryan |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Eigen website maken | blondeelke | Software Junkies | 8 | 11-12-2006 06:58 |
| Eigen server maken | PeaceMaker | Software Junkies | 15 | 4-09-2004 21:08 |
| Eigen voeding maken | Cupke | Elektronica Junkies | 18 | 20-08-2004 15:18 |
| eigen mousepad maken? | Maniac | Casemod Junkies | 5 | 29-01-2004 20:28 |
| eigen fancontrol maken | GBCHEATER | Elektronica Junkies | 9 | 16-10-2003 11:15 |