| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 augustus 2005 Locatie: Gouda
| Ik ga zeer spoedig een computer bestelle, zelf samengesteld en ik wilde even de mening weten van de wat meer doorgewinterde computer professoren. Processor: AMD athlon 64 4500+ venice Moederbord: Asus A8N SLI-Deluxe Videokaart: XFX 6600 GT 256 mb Geheugen: Kingston 1 GB DDR-SDRAM HD: Hitaschi Deskstar 7k80 80 GB DVD rewriter: Plextor PX-740A CPU koeler: Thermaltake Blue orb II Case: Thermaltake Armor black windowed over de voeding twijfel ik nog, ik twijfel tussen de: OCZ Powerstream 420 Watt (110 eur of de Coolermaster realpower 450 Watt (85 eur![]() of zal ik gewoon een voeding nemen van ongeveer 400 Watt van 50 euro. --> Mijn voorkeur gaat naar de OCZ omdat ie ook BTX compatible is, en mijn kast ook dus dan ben ik een beetej voorbereid op de toekomst. als iedereen even zou willen zeggen wat ze van mijn specs vinden en wat ik met de voeding zal doen zou dat zeeeeer proper zijn:P Alvast Bedankt! |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Voor een goedkope 400W voeding zal ik absoluut niet gaan. Vooral niet met zulke specs, voor je het weet is die voeding dan naar de klote want ik betwijfel het of zo'n goedkoop ding met zogenaamd 400W (piek) jouw systeem lang fatsoenlijk zou kunnen trekken. Zoals je zelf al zegt: een OCZ is btx convertable, dus kan je er in de toekomst ook nog mee door. Misschien wel wat duurder maar in de toekomst is dat mooi een besparing geweest. |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: http://localhost
| 1. Pas ff je titel aan voorbeeld: welke voeding? 2. Heb je google al gevraagt? Verder zou ik voor de OCZ gaan. Ik heb die ook is zeer stil, en doet goed zijn werk. Je hebt ook gelijkt dat ie BTX compatible is. Maar ik denk persoonlijk dat BTX niet door komt.
__________________ Modden is niet meer wat het geweest is.... |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 augustus 2005 Locatie: Gouda
| mja over die BTX weet ik niet bijster veel, k weet alleen dat mijn case er ook compitabel mee is en dat het iets is voor de toekomst. ik denk dat ik dan voor de OCZ ga, maar dan twijfel ik nu toch tussen de processor, 3200+ venice of 3500+ venice, daar zit toch 50 euro verschil tussen. |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Onze policy is vrij duidelijk over dit soort topics... Wat voor voeding je moet nemen kun je het beste zelf beslissen en dat geldt ook voor je CPU...
__________________ Those were the times... |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Welke voeding? | Machiavelli | Hardware Junkies | 6 | 7-03-2006 18:53 |
| Welke voeding? | brantje | Elektronica Junkies | 3 | 28-07-2005 15:00 |
| Re: Welke voeding? | SaphuA | Hardware Junkies | 8 | 16-06-2005 20:41 |
| Welke voeding? | SaphuA | Hardware Junkies | 1 | 11-06-2005 15:00 |
| Welke voeding? | Koradhil | Hardware Junkies | 7 | 29-03-2004 18:32 |