| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 oktober 2005
| Hard/Software : Case : Coolermaster Centurion 1 CPU : Intel® Pentium 4 3.0 Ghz @ 3.4 Cpu Cooling : Zalman CNPS 7000 ALcu-Led Mobo : Asus P4C800-e Deluxe Geheugen : A-data 512 mb ddr crap (Volgende week ultraX van geil 1GB) GPU : Asus v9999/TD(6800td) @ 6800GT HDD : IDE 250 Gb Maxtor diamondmax 10 (16mb Cache) HDD Cooling : Coolermaster Cooldrive 4 PSU : Coolermaster Realpower 450W Sound : Terratec Aureon 5.1 Tvkaart : Avermedia MCE series DVD + CD : beiden van A-open O/s : Windows XP Media Center 2005 Modding : - 2 Blowholes in front ipv 1 slechte - 1 Blowhole in achterkant - Window aan de zijkant gemaakt met sierlijstjes van de karwei eromheen - Binnenkant van de kast bekleed met traanplaatfolie - Handvaten op de bovenkant geplaatst, altijd handig met lanparty's - Allebei mijn drives nog ff gestealthmod, dat stond ook al een tijdje op de planning - Het ledje van het voltmetertje dat bij de PSU zat oogde nogal groenig, die heb ik meteen vervangen door een echte blauwe - Zelfde verhaal bij mijn muis, het rode lampje eruit en een blauwe erin ![]() - PSU cables gesleaved, DAT was echt een takkewerk! - dan nog de standaard dingen, Ccfl controllertje van sharkoon, ccfl's fans en grilletjes ervoor geplaats maar dat kan elke m*ng**l Planning : - Waterkoeling.... alleen twijfel ik nog welk merk. Slangen worden iig van tygon en radiator een black ice pro - UltraX memory - Samsung 721S Tft - Spiegelmod tnx casejunkies- Sticker achter window, zodat de lelijke achterkanten vd drives een beetje uit het zicht komen te liggen Pics : **Ik weet dat ik een neiuw scherm nodig heb ** eerst ff paar ouwe pics dan de neiuwe ![]() |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Wat voor kast is dat? Een CM Centurion 1? Dat frame is zo cheap... ik weet ervan want ik heb een 2 tal Silvertone sst-tj01 cases met exact hetzelfde frame. Ziet er allemaal best netjes uit, al ben ik geen fan van traanplaat folie. Je raam is zeer netjes. |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Citaat:
![]() maar dan anders ![]() Overigens een mooi effect wat je nu bereikt, wel licht maar geen zicht. Op bijvoorbeeld de weinig spannende 3,5" bays. Nice ![]()
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Citaat:
IIyama Vision Master Pro 450 roxx0rzz
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #12 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
Citaat:
![]()
__________________ Dus... | ||
| | |
|
| « CD schuif
|
PSU Meshen vraagje » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Twin towers casemod pics | BeuNdeHaaS | Casemod Junkies | 32 | 1-03-2006 07:12 |
| First Casemod and Pics | Stephan | Casemod Junkies | 55 | 27-03-2004 00:01 |
| mijn casemod | maxxy | Casemod Junkies | 19 | 24-11-2003 17:03 |
| Nieuwe casemod(s) in progress -- UPDATE + pics op pagina 8 | Bart_Banaan | Casemod Junkies | 121 | 11-08-2003 18:31 |
| CaseMod klaar? (Pics volgen!) | Neonracer | Casemod Junkies | 33 | 15-04-2003 21:39 |