| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 juli 2003 Locatie: Voorschoten
| Hallo Ik ken iemand die zegt dat hij een externe 2,5" hdd behuizing heeft, die hij kan gebruiken als mp3-speler. Nu heb ik op google lopen zoeken maar ik heb nergens zoiets kunnen vinden. Weten jullie misschien of zoiets bestaat. En zo ja, waar ze te koop zijn. Alvast bedankt,\ Frenger |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Klopt, maar ik denk dat hij bedoelt een externe behuizing waar je zelf een schijf in kan bouwen.. (wordt leuk met een 2,5" HDD's van 100 GB )
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 maart 2005 Locatie: den haag
| Dat zou ik ook wel is willen weten of het lukt. Ik heb hier namelijk nog een 6gb harde schijf liggen. Als je die dan aan zo'n externe casing kan plaatsen en dan mp3 erop kan luisteren, koop ik liever die behuizing in plaats van zo'n mp3 speler. :P EDIT: Is dit niet er eentje van??? http://www.mycom.nl/MyCom/Store/prod...&productType=1 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 maart 2005 Locatie: den haag
| Dat dacht ik dus ook al . Maar als iemand een link heeft die wel muziek kan afspele zou die hem hier kunnen plaatsen . Want mijn mp3 speler is vorige week kapot gegaan en het zou leuk zijn als er zo'n behuizing bestaat omdat ik een 6gb heb die hier stof ligt te happen. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 februari 2005
| Het zou idd kunnen. IK heb heen xclef hd 500 gehad zat ook een 2,5'' hd in. had er toen ook een groteren in gezet en eentje die zuiniger was en dat was ideaal. Maar dat ding was GROOT!!! Zoiets kun je niet makkelijk in je broekzak doen en op de fiets naar school gaan kan wel maar is storden vanwegen de grote (vooral als je iets strakkeren spijkerbroek aan hebt) |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Ik had nog een plaatje van mijn ipod mini en mijn mp3 speler met 2,5'''hd. aleen heb ik die vorige week net verwijdert :/ Maar de afmettingen zijn van de xclef hd500: 129mm x 81mm x 22mm als je dat even op een blaatje tekent dan denk je wel 2x na voordat je hem koopt! en mijn i-pod is volgens mij maar 1cm dik terwijl deze 2,2 cn is dus ook nog 2x zo dik. Maar de een vind het groot en de anderen weer niet. Maar deze zou je dus ook als externe behuizing kunnen gebruiken aleen zit er meestal een hd van 20 gig in maar is makkelijk te vervangen (heb ik ook gedaan) |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| M'n goeie vriend google wist nog iemand ![]() Afmetingen 129mm x 81mm x 22mm http://www.bitz.nl/product_info.php?...roducts_id=259 |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
Op die site had ik ook de afmetingen vandaan gehaalt:P Zat nog te denken of ik het plaatje erbij moets plaatsen of niet. Maar zo ziet die er luek en aardig uit maar het is echt een bak! | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Externe HDD behuizing | Niels van de Poll | Hardware Junkies | 7 | 5-09-2007 20:33 |
| Welke HD voor externe behuizing X-craft van Coolermaster? | Cybermutant | Hardware Junkies | 2 | 22-04-2007 01:00 |
| Externe h2o | Juggernaught | Cooling & OC Junkies | 7 | 22-12-2005 16:04 |
| Canyon USB externe hd 3.5 inch behuizing?? | AMD-Ghost | Hardware Junkies | 2 | 14-08-2004 21:54 |