| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 augustus 2005 Locatie: Gent
| Hallo iedereen, Ik weet niet bij wat ik dit moet posten. Dus zette ik het hier maar bij Mijn vraag is: Hoeveel kost 1 harde schijf van 1 terabyte geheugen. Want ik zou graag er 1 in mijn pc steken maar dit is denk ik redelijk duur (stel je voor 1000 Gig :P )Mvg, Don Zalmrol
__________________ Citaat:
| |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Er bestaat geen 1TB HDD. Wel de Lacie, maar daar zitten meerdere HDD's in. Je kan beter meerdere 250GB HDD's kopen.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 augustus 2005 Locatie: Gent
| Oh bugger, Ietsje over mijn budget :/ Toch bedankt om me te helpen. Mvg, Don Zalmrol
__________________ Citaat:
| |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Een 250 GB schijf heb je al voor minder dan 100 euro, dus voor 400 euro heb je 1 TB aan schijfruimte 500 GB schijven zijn er inmiddels ook, die kosten zo'n 250 euro per stuk.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 juli 2003 Locatie: tilburg
| Ik zelf heb 1x 160 GB sata van Western digital 2x 250 GB sata van Maxtor (die serie met 16 mb :P ben ff naam kwijt) 2x 200 GB IDE van Maxtor En nog 3 externe hardeschijven van 80 GB. 1tje voor school, 2 voor opslag.
__________________ Amd 2400+ | Ati Radeon 9800 PRO | 1 GB ram | 80 GB HD | 5.1 surround sound | Aopen dvd-speler | Abit NF7-S nforce 2 | | Pentium 4 2 GHZ | Ati radeon 9600 | 512 MB ram | 160 GB HD | 2.0 sound | NEC 1300 +/- DVD-Brander| DVD-speler | 19" Monitor | |
| |
| | #7 (permalink) |
| Dat is bij elkaar meer dan 1 TB ja, maar wat heeft de topicstarter hier aan?
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 november 2005
| Ik vind het tof, wie wil er nu geen TB...wel mijn mama misschien niet maar... euh ja...kijk eens op tweakers.net/pricewatch daar ga je al behoorlijk ver in geraken vor de goedkoopste prijs. ikzelf heb zopas 4schijfjes van 300GB(maxtor DiamondMax 10,16Mb cache,ncq;-) in mijn compje gestopt en is machtig (in raid 0) :P :P |
| |
| | #9 (permalink) |
| 4 x 300 GB in RAID 0 klinkt erg lekker.. maar ik hoop dat je regelmatig backups maakt van je belangrijke data? Je bent in een keer 1,2 TB kwijt als er een crasht.. En die kans is behoorlijk aanwezig, kan ik je helaas uit ervaring vertellen, zelfs als je schijven pas enkele maanden oud zijn.
| |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Citaat:
![]()
__________________ Those were the times... | |
| |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ik heb zelf ook iets van 1.1TB opslagruimte zonder RAID gedoe, maar dat is echt zo handig. Ik bedoel, wie werkt er nou nog met CD's en DVD's in het image-tijdperk? Ik heb echt alle CD's en DVD's die ik gebruik voor mijn PC geript als image naar mijn HDD. Maar dat kost me wel gewoon 140GB. Is dat handig? Ja, want ik ben nooit meer cd's kwijt. Gebruik ik het vaak? Een keer in de drie maanden ongeveer. Maar dan nog, het is het wel waard. Is er een keer iemand bij jou met een HDD vol met films, kopieer je die zo even zonder gedoe met lege schijfruimte. En voor de rest is het gewoon pimpen. Kom je op een LAN party, heb je op DC++ een share van een TB. Enige probleem nu is dat mijn kast dus niet meer HDD's kan hebben .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
![]() Zoals een wijs man ooit zei: "Schijfruimte heb je nooit teveel" :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nieuwe Harde Schijf. | Aeromaxx | Hardware Junkies | 8 | 6-01-2007 17:41 |
| Harde schijf | VanLooc | Casemod Junkies | 3 | 13-10-2005 20:38 |
| Fragmentatie van harde schijf | joboris | Software Junkies | 1 | 20-09-2004 19:54 |
| harde schijf probleem! | kevin.vdb | Hardware Junkies | 21 | 22-08-2004 00:16 |
| Troubles met de Harde Schijf | 1N54N3 | Hardware Junkies | 3 | 26-02-2004 12:12 |