| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 oktober 2005
| Hallo mensen, Dit is ook meteen de eerste keer dat ik inlog hop deze site heb een leuke fotow van mijn pc op het moment. Dit was een hele oude pc die op zolder stond die had ik opgekrikt met neonlichten enz. Ik heb ook een zelfgemaakte voeding voor de geluidsinstalatie erop gezet die aangeeft hoeveel volt hij afgeeft enz Ook een grote kennypop met rode neonlichten , sunbeam sound module, hij is niet echt speciaal, maar ook nog niet klaar, ik zal nog wel een topic plaatsen als hij af is. Geef maar je mening wat je er van vind :P edit : hopelijk zijn de fotos nu klein genoeg en zinsopbouw goed , greetz jeroen A.K.A DJ Master]![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Hoi, welkom op CJ. Misschien was het je nog niet opgevallen, maar op Casejunkies gelden een aantal regels. Lees ze even na op dit linkje. In het kort houd het in dat je je plaatjes moet resizen naar een klein formaat (<500 pixels), dat je hoofdletters en interpunctie gebruikt en dat je ook een goeie topicnaam gebruikt. Pas het even aan, je kan de code-tags verwijderen rondom de plaatjes om ze weer werkend te maken maar resize dan wel even.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2005 Locatie: Klein Paries
| Die voeding vind ik persoonlijk zeer mooi, maar de kast zelf is niet veel soeps. Wat tips: Ruim die kabeltjes wat op(stop ze in je HDD-rek, stop ze achter je moederbord plaat, of sleeve ze). Geef hem misschien een leuke paintjob. Verder moet je een iets duidelijkere pic maken van het geheel, want deze zijn een beetje brak.
__________________ Blunt-O-Clock! Boy! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Als je de kabels al eens netjes wegwerkt/mesht oogt het al stukken beter. Het oogt nu n.l nogal rommelig naar mijn idee, niet lullig bedoeld voor jouw ofzo want het is je eerste mod zei je en iedereen zal ''fouten'' maken en zal hier ook van leren. Neem ook eens een kijkje bij de vele CIP's die hiero staan, zo kun je mayb ideeën opdoen voor je eigen mod. Btw, heb jij een mooi I LOVE snelheid sticker op het front van je pc zitten? ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Citaat:
.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2005 Locatie: Dordrecht
| Hallo, Persoonlijk vind ik de Case mod niet veel aan dit komt meden omdat het allemaal niet zo mooi afgewerkt is. Maar zoals je zij is dit je eerste mod en als je er dan ook geen ervaring mee hebt is het best moeilijk om een goede mod te maken zeker van een oude kast die op solder stond. |
| | |
|
| « Noob
|
vraagje i v m herrie » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| mijn eerste mod | sniffysniper | Casemod Junkies | 12 | 17-05-2007 20:20 |
| (cm) mijn eerste mod | rockyr | Casemod Junkies | 41 | 21-06-2004 19:45 |
| [CM] Mijn eerste mod..... | Sjamco | Casemod Junkies | 10 | 9-09-2003 23:14 |
| foto's van mijn eerste (noob) casemodje | Reeferke | Casemod Junkies | 17 | 25-08-2003 12:15 |
| Foto's van mijn 1ste koffermod | bromaster | Casemod Junkies | 11 | 23-06-2003 21:23 |