| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Op me eigen
| Voor een case die ik nog wil gaan bouwen, ben ik op zoek naar een heel klein mobo-tje. Ik ken die Epiadingetjes wel, maar die vind ik nog vrij prijzig. Zijn er nog andere merken / mogelijkheden? Die vooral een stukje goedkoper zijn? Eigenlijk zijn er twee voorwaarden waar het mobo aan moet voldoen. Sound & LAN onboard, en hij moet een athlon 1600 ondersteunen (als dat kan/nodig is tenminste).
__________________ Met een hamer en duct-tape past alles. |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
ze zijn er wel als Micro-ATX (ATX met 2PCI en 1 AGP). de ECS K7SEM bijvoorbeeld (kan geleverd worden incl en excl proc). sjek www.ecsusa.com maar. | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Kijk een snaar shuttle-mobo's, die zijn lekker klein en er passen gewone proc's op.
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Op me eigen
| Voornamelijk als Dedicated File Server, maar ook als MP3 speler. De bedoeling is dat het niets anders word dan een mobo, met daaraan 2 of 3 HD's. Dus geen floppy of CDrom. Ik dacht dat het toch mogelijk is om via een netwerk een besturingssysteem te instaleren? En omdat ik het afgelopen jaar eigenlijk al veel te veel aan mijn PC's heb uitgegeven, wil ik dit project zo goedkoop mogelijk houden ![]()
__________________ Met een hamer en duct-tape past alles. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| een Epia is dan echt het goedkoopste, maar sjek eens bij Elitegroup (ECS). die hebben micro-ATX planken, met alles er op en er aan. goed voor AMD CPU's en DDR geheugen, dus goede performance. (en de prijs is ook heel lekker) |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: Roden, Drenthe
| [mierenneukmodus] Als je een decicated file server wilt maken, is ie decicated en niet ook als MP3 speler :P [/mierenneukmodus] Maar koop gewoon een Epia, een athlon 1600 heb je niet nodig qua snelheid en die 'heeft zowiezo veel meer koeling nodig dan een Epia. Epia is the choice
__________________ Zeg gaan we nou nog neuken, of moet je nog 3 BrEeZaH's voor ik je het bed in krijg? |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| mini-TFT | Stievius | Hardware Junkies | 8 | 7-04-2006 18:41 |
| [mini mini bugje]Spatie achter gelinke images | eXistenZ | CaseJunkies Support en Feedback | 5 | 15-01-2006 16:25 |
| mini itx mobo | modder.exe | Elektronica Junkies | 17 | 14-11-2004 22:51 |
| [mobo]??? Hele rare Mobo?? | ubeydullah | Hardware Junkies | 25 | 28-03-2004 12:41 |
| [Mobo] Nieuw mobo, keyboard/muis werkt niet | icezAz | Hardware Junkies | 5 | 25-02-2004 22:43 |