| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #5 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Ik zou gewoon dubbelzijdige tape/kit gebruiken. Dit werkt goed. Zo heb ik ook eens ooit een plexi plaat bevestigd aan het linker sidepanel.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2005
| popnagels??? mooi niet! Dan nog liever een boudje.Ik ben onlangs achter dubbelzijdige plakband geweest, dus zal ik het daar eens met proberen. Wat is een bisonkit :P , ff gegoogled nu weet ik dat ook weer. Maar zie je geen spleten tussen het paneel en de plexi plaat als je die bisonkit gebruikt? |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Normaal gesproken niet. Je moet het oppervlak goed schoon maken, kit erop doen plexi goed leggen en dan met lijmklemmen het plexi op je sidepanel vast zetten, gwn maar een paar lijmklemmen gebruiken zodat het niet kan verschuiven en goed kan dragen. En dat moet je dan zo'n dag laten drogen d8 ik, maar dt staat ook achterop de verpakking van de kit.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2004 Locatie: Leeuwarden
| Als je ciliconenkit gebruikt kan je eventueel de plexiplaat weer verwijderen indien dat een keer van toepassing is als je bijvoorbeeld je case gaat spuiten. Als je ciliconenkit gaat gebruiken moet je de delen die geplakt moeten worden goed schoonmaken, de ciliconenkit op de gewenste plaats spuiten met de kitspuit daarna druk je de plexi plaat erop en dan er even afhalen en dan er weer opdrukken. Ik heb zelf bouten gebruikt om de boel stevig aan te drukken ze waren tevens voor de verziering maar dan moet je zelf maar lijmklemmen of iets zwaars gebruiken. Hoelang het moet drogen staat wel op de kittube het is niet er erg als er kit tussen de randen uitloopt die kan je wel moet een mesje weg halen door langs de randen van je raam te gaan.
__________________ Warning , keyboard not found. Press Enter to continue. |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
| |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2005
| Boodschap van algemeen nut=> !!!zet een veiligheidsbril op bij het dremelen van plexi!!! Ik had mijn bril niet op omdat ik hem niet vond, en heb zo een heet stukje in mijn oog gekregen . (ik loop nu met zalf in mijn oog rond :/ ) |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 september 2005
| Had ik gisteravond ook met het zagen van m'n plexiglas voetjes. :P Was er wat hard doorheen aan het zagen, met de decoupeerzaag. ![]() Ik heb tot 2x toe een stukje in m'n oog gehad, en ook meerdere malen stukjes in m'n gezicht gekregen. ![]()
__________________ I am a Great Worklog Contestant and so are you... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| UVoranje Plexi vraagje | Tomcatt | Casemod Junkies | 3 | 5-10-2007 09:27 |
| Een noob-plexi vraagje. | AE | Casemod Junkies | 3 | 18-04-2006 21:49 |
| Plexi | Djdevil133 | Casemod Junkies | 11 | 24-11-2004 22:09 |
| PLEXI | Dark Wanderer | Casemod Junkies | 3 | 15-05-2004 13:33 |