| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Weeg voor en nadelen tegen elkaar af en trek zo je conclusie. Met de informatie die je nu geeft kunnen wij niets. Als jij bij een autohandelaar naar binnenloopt en zegt dat je een auto wilt, watvoor auto wil je dan? Een grote, een zuinige, een snelle, eentje die goedkoop is in wegenbelasting, nieuw of tweedehands, en ga zo maar door. Zonder die informatie weet de verkoper nooit wat jij voor auto wilt. En met deze informatie kunnen wij jou ook geen advies geven. Daarnaast is het gewoon reviews lezen en is het ook voor een groot deel persoonlijke smaak. Je kan ook gewoon een PC winkel binnenlopen en kijken of ze die toetsenborden hebben, zodat je er ff op kan typen om te kijken of het je bevalt.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2005 Locatie: Klein Paries
| Dit is niet ech een smaaktopic, hij wil gewoon jullie ervaring met bepaalde toetsenborden weten. Verder zou ik je aanraden: doe niet moeilijk, koop gewoon een toetsenbord van logitech voor een euro of 15, typt heerlijk .
__________________ Blunt-O-Clock! Boy! |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Ik heb persoonlijk heel goede ervaringen met de Logitech Internet Navigator SE, maar die is (helaas, helaas !) niet meer te koop... Het draaiwieltje voor het volume: ononvertroffen, en verder een heerlijk standaard indeling. Geen gerommel in de marge met insert en delete toetsen enzo. Daar heb ik een gruwelijke hekel aan...
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Als je leest, dan kan je zien dat de TS op zoek is naar een toetsenbord, geen muis. En ik heb zo het donkerbruine vermoeden dat de TS inmiddels al voorzien is...
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Citaat:
Lang leve de quote functie!
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Citaat:
Dit knopje dus ![]()
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Citaat:
Dit topic wordt gekickt met een offtopic melding (een muis voor 25 euro terwijl de TS naar een tobo zoekt) Daar reageert Jamba correct op, want het is gewoon niet wat de TS wil. Daarna komt Warheart met iets wat me niet helemaal duidelijk is en de vraag hoe je kunt quoten, dat mag toch best even uitgelegd worden ? Het topic was op de 22e voor het laatst 'ontopic' actief, dus zo'n drama is het niet, en desnoods trekken we zelf wel wat modtools uit de kast hoor ![]()
__________________ Those were the times... | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| keyboard mod | realiks | Casemod Junkies | 10 | 16-07-2007 09:00 |
| usb keyboard? :S | lucifer | Hardware Junkies | 7 | 23-03-2007 08:39 |
| Keyboard mod | Ian | Casemod Junkies | 2 | 27-12-2004 21:10 |
| Keyboard voeding? | Freakazoid | Elektronica Junkies | 8 | 27-12-2003 20:54 |
| keyboard | GBCHEATER | Hardware Junkies | 16 | 22-12-2003 21:48 |