Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Junkies
Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier.
Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 17-10-2005, 21:12   #1 (permalink)

Standaard Welk materiaal?

Hee, je ziet wel eens ooit dat mensen hun eigen front maken.. Maar met welk materiaal wordt dat meestal gedaan? En al wil je gewoon een lcd bedekken, zoals hier:

Wat voor materiaal gebruik je daarvoor?

----

Kan je in plexi trouwens gaten boren? Zonder dat het beschadigt? En een hoeveel mm boortje moet ik gebruiken voor de schroeven van een fan?
Oud 17-10-2005, 21:35   #2 (permalink)

brinkdinges's schermafbeelding

Standaard

Niek, er zijn al zoveel topics van je op slot gegaan, heb je een idee waarom? Je doet zelf te weinig onderzoek. En je opent voor elk klein vraagje een topic, zowel op GoT als CJ worden ze gesloten.
Kasten zijn van alu of gewoon staal. Alu is makkelijker te bewerken.

En natuurlijk kun je in plexi boren, anders zou geen enkele modder het gebruiken. De boutjes voor een fan zijn 4mm, maar dat is geloof ik zelfs in de CJ faq te vinden. Vroeger stond er hier iig een tekening van een fan met alle maten erbij.
Oud 17-10-2005, 21:41   #3 (permalink)

Thadeez's schermafbeelding

Standaard

Vriend,

Tot nu toe hebben we je aardig op weg weten te helpen, en meer dan genoeg malen je topics vol met vragen door de vingers gezien. Telkens stel je weer een setje vragen die in de volgende catogorieën vallen:

- Typische opzoekvraag (CJ FAQ of google recommended)
- Typische uitprobeervraag (maak de handjes eens vuil)

Natuurlijk weten we dat ook de meest ervaren modder ooit is begonnen, en dat zijn of haar vragen in het verleden ook op laag niveau bestonden. Maar deze voorbeeldmodders hebben één ding gemeen, en dat zijn het groeiende oplossend vermogen en de wil om ook eens wat op te zoeken.

Dit alles is je al meerdere malen verteld, en ik kan vanuit de Crew-hoek zeggen dat je aardig dichtbij de irritatiegrens aan het komen bent. Dat terwijl je zelf waarschijnlijk enkel goede bedoelingen hebt.

Ik wil je dan ook via deze weg officieel en voor de laatste keer het advies geven zelf wat meer aandacht te schenken aan de 2 hierboven gestelde punten.

Ik hoop dat we allemaal de groei in jouw casemodcarriere mogen zien. Veel succes, en laat die handjes eens wapperen!
Oud 17-10-2005, 21:44   #4 (permalink)

Standaard

Zelfredzaamheid is iets wat op forums, vooral op forums die enigzins op nivo bezig zijn, zeer gewaardeerd. Dat betekend dat als je wilt weten hoe groot het schroefje van je fannetje is, je een schuifmaat pakt, en opmeet hoeveel mm de schroef is.

Ik bedoel, stel je werkt later in een werkplaats. Van je baas moet je in een bakje gaatjes boren voor een fannetje en een printplaatje, dan vraag je toch ook niet aan je baas hoeveel mm de gaatjes van het printplaatje uit elkaar zitten? Dan pak je een lineaal of een schuifmaat en dan meet je het op. En zo werkt het op forums ook ongeveer. De bedoelling is dat je eerst zelf onderzoek doet naar hoe je dit mogelijk zelf kan oplossen. Als je er echt niet uitkomt, open je een topic.
[15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes
[15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox
[15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_-
the widow maker is offline  
Discussie gesloten
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Materiaal van voedingsbehuizing Azariel Casemod Junkies 18 20-08-2006 23:58
Casemod basis materiaal Armorad Casemod Junkies 14 14-07-2006 21:35
Welk materiaal voor het meshen Latoflex Casemod Junkies 5 29-12-2005 23:46
materiaal Dubock Hardware Junkies 2 29-04-2004 21:40
Gepaste materiaal NecroCide Casemod Junkies 26 24-11-2003 17:45

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.