| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2004 Locatie: Wassenaar
| Natuurlijk kan dat, je kan je moederbord onder elke hoek monteren. Als je het maar stevig vast zet.
__________________ CIP Plutonium |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 oktober 2005 Locatie: Rijssen
| Waarom wil jij je moederbord op de kop hangen dan ?
__________________ A.k.A Jelte,89 Machinaal houtbewerker I am a Great Worklog Contestant and so are you... |
| |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Gelukkig, we gaan weer ontopic ... Als rajkoow vorderingen maakt dan zou ik het wel graag willen zien ! Ik heb er zelf ook al eens aan gedacht omdat je op die manier je mobo aan de linkerkant kunt monteren, leuk voor een window aan de rechterkant ... beetje BTX-style. Nu ik er aan denk: als je video-kaart lucht gekoeld is moet het fannetje de lucht dus "van boven" halen ipv beneden, ik vraag me af of dit heel veel zal schelen qua temps... |
| |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 september 2005 Locatie: Zuid-limboland
| Uuhm.. Volgens mij begrijpen jullie me niet. Ik bedoel zeg maar niet wat mir4dor bedoelt Ik probeer het uit te leggen, ![]() En hem zo dan om draaien, dat je de achterkant ziet en hem zo aan het plafond hangt. Hopelijk snappen jullie t nu ![]() En als jullie het snappen, trekt de cpu cooler de socket er niet af dan? Thnx anyway ![]()
__________________ Just Chill |
| |
| | #13 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Ik snap wat je bedoelt . Maar weelke cooler ga je gebruiken, ik zou dan zoiezo ene nemen die erg licht is om mogelijke problemen te voorkomen. Ik denk alleen dat zaakje minder goed zal koelen aangezien warmte opstijgt...
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 september 2005 Locatie: Zuid-limboland
| Hmmmms. Ik wou eigenlijk de cooler gebruiken die er nu al op zit. Arctic cooling Copper Silent 2L En dat de zaak minder koelt denk ik van niet, want er komen 2 80 mm intake en 2 60 mm outtake fan's . Maar ik weet niet of de cooler de socket eruit trekt..
__________________ Just Chill |
| |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 september 2005
| De enigste manier is denk ik om het uit te proberen of ie het kan houden?! Tenzij iemand een super wiskunde/scheikunde genie is, dat hij/zij het kan uitrekenen. :P
__________________ I am a Great Worklog Contestant and so are you... |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| ATX moederbord?? | stonestrong | Hardware Junkies | 2 | 22-01-2005 13:46 |
| moederbord | zupsecretary | Hardware Junkies | 2 | 21-11-2004 20:30 |
| moederbord | zupsecretary | Hardware Junkies | 7 | 13-11-2004 17:32 |
| moederbord | haplo159 | Hardware Junkies | 3 | 27-09-2003 20:48 |
| [cm]moederbord | QuincMan | Hardware Junkies | 16 | 5-02-2003 19:50 |