| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 april 2003
| ik ben van plan met drie monitoren te gaan klooien, lijkt me gewoon uberL33t nu is mijn vraag: kan ik een leadtek gf4 ti4800(8x agp) combineren met 2 xfx gf4 mx-440(pci uitvoering) ik weet uit ervaring dat een pci kaart altijd als boot kaart gebruikt MOEt worden, want die init hij gewoon eerst:/ gaat dit werken is mijn vraag... kan ik dan wel die 4800 als primairy zetten in b.v. Nview of ultramon of een dergelijk progje..? want ik wil wel over 3 19"monitoren kunnen fraggen!!!1... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| hmm ik dacht dat dti wel moet kunnen. Probeer het anders ff met een ouwe pci vidkaart, heb je vast nog wel ergens rondslingeren. Triple 19" zou idd niet verkeerd zijn, ik neem aan dat je bureau van een redelijke omvang is? :P
__________________ 31173-1 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Laten we beginnen, je hangt 2 monitoren aan je gf4, die heeft natuurlijk een dvi en een crt uuitgang, met een simpel convertertje zo gepiept! Game over 3 monitoren is niks, dan zit je echt de hele tijd in de rondte te kijken! Je zorgt dat in je bios init from agp first(oid) aanstaat dan prik je het pci kaartje erin met monitor. Als het goed is heb je beeld op je gf4, bij mij lukte het niet maar oké Mocht dat niet lukken NP, gewoon in windows als primaire monitor aanvinken. Owja, ik heb zelf ook een triple monitor setup.... ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| makkelijkste optie is een Matrox Parhelia kopen. die heeft standaard tripple monitor support. je kan ook doen wat jij nu zegt, en dan via nView de GF4Ti primair zetten. ook is er in het windows beeldschermeigenschappen schermpje nu een vak verschenen war je 3 monitoren in zult zien. die kan je dan naar eigen wens verschuiven naar hun relatieve plek. (2 links, 1 midden, 3 rechts b.v.), en een resolutie voor instellen. ff 1 waarschuwing: 3 videokaarten kost enorm veel power van je PC. zal de game prestatie niet ten goede komen. pak dan een Ti met DVI en VGA + een GF4MX, of (nog beter) een Matrox Parhelia. kost wat, maar dan heb je wat. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 april 2003
| die maxtor kaart heeft niet de prestatie van een g4 dacht ik zo ![]() maar anyways het is mogelijk om een 2de monitor aan die dvi uitgang te hangen, ik dacht dat alleen voor tFt schermen was... en als je er een aanhang met omvormer dat de beeldkwaliteit achteruit ging... ennuh eergassie, gamen over drie schrermen is niet het beeld wat je op een monitor hebt uitrekken en uitspreiden over 3schermen hoor,,, het is gewoon de breete 3x verlengen ![]() dus 3 keer meer zicht lijkt mij.... maar het zou dus werken was mijn vraag? ![]() |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
Alleen 3x meer zicht hoeft niet beter te zijn, als jij net even op je rechter of linker monitor kijkt schiet iemand je zo de tering in op je middelste ![]() | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| http://www.casejunkies.com/index.php...0001&hl_id=288 nog een paar vidkaarten erbij en je krijgt dit
__________________ 31173-1 |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
Resultaat : Een speciale! prijs, niet te doen dus. Ik denk dat voor een normaal iemand het einde toch wel ligt bij triplehead ![]()
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
|
| « Andere CPU?
|
welke videokaart? » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| monitor mod | Mathijs | Casemod Junkies | 3 | 31-01-2005 22:12 |
| how to, dual monitor | sero | Hardware Junkies | 5 | 28-10-2004 19:15 |
| Dual monitor => 2 taakbalken? | N34X | Software Junkies | 4 | 28-06-2004 11:28 |