Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Junkies
Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 15-10-2005, 23:46   #1 (permalink)

Standaard Noob vragen, sorry [Nieuwe vragen]

Hee, ik heb een paar stomme vragen misschien, maar ik kan het antwoord erop maar niet vinden.. Ik heb net een PARA midi tower gekocht, maar ik heb er wat problemen mee:

1. Hij is magnetisch.. Kan je dan nog wel een window erin dremelen? Moet het niet persee aluminium zjin?

2. De bovenste plaat zit vast. Alle popnagels losgeboord maar hij gaat maar niet los, hij kan toch niet gelijmd zitten?
Oud 15-10-2005, 23:55   #2 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pureoptical
Volgens mij gaat het hier om die nieuwe feature, plak je case tegen het stapelbed .... zou pas volgend voorjaar gelaunched worden.
Whatever. Iemand?
Oud 15-10-2005, 23:56   #3 (permalink)

Standaard

Bij punt 1 zie ik het probleem niet zo, wat maakt het materiaal uit? Uiteindelijk boor/zaag/slijp/hak je er een gat in en je schroeft er een windowtje in. Het kan staal zijn, maar ook alu. Dat maakt niets uit, hooguit als je het gaat lijmen. Sommige lijmen hechten minder op alu dan op staal en andersom.

Punt twee: als je zeker weet dat je alle popnagels hebt gehad, tsjek dan of er geen schuifsysteem in zit. Probeer de losliggende delen te bewegen om zo te zien waar het scharnierpunt zit want daar zit meestal een popnagel of een ander iets dat hem tegen houd.
[15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes
[15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox
[15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_-
the widow maker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-10-2005, 23:59   #4 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the widow maker
Bij punt 1 zie ik het probleem niet zo, wat maakt het materiaal uit? Uiteindelijk boor/zaag/slijp/hak je er een gat in en je schroeft er een windowtje in. Het kan staal zijn, maar ook alu. Dat maakt niets uit, hooguit als je het gaat lijmen. Sommige lijmen hechten minder op alu dan op staal en andersom.

Punt twee: als je zeker weet dat je alle popnagels hebt gehad, tsjek dan of er geen schuifsysteem in zit. Probeer de losliggende delen te bewegen om zo te zien waar het scharnierpunt zit want daar zit meestal een popnagel of een ander iets dat hem tegen houd.
Super, bedankt!

Wat nieuwe vragen:

1. Kan je de voeding gewoon op de grond leggen en aansluiten? Kan je de voeding aanraken als hij aanstaat? Als je een voeding hebt en je sluit er bevoorbeeld een fan op aan, zonder moederbord, gaat de fan dan draaien?

2. Als je gewoon een paar LED's op je kast wel maken, waar moet je ze dan op aansluiten?
Oud 16-10-2005, 12:24   #5 (permalink)

mir4dor's schermafbeelding

Standaard

Het maakt niet uit waar je je PSU neerlegt, en ja, sinds je PSU geisoleert is kun je hem gewoon aanraken als ie aanstaat. Je kunt je kast toch ook aanraken als je PC aanstaat ? De metalen behuizing van de PSU maakt immers kontakt met de metalen delen van je behuizing...

Verder kun je de electronica FAQ natuurlijk even raadplegen voor je twee overige vragen: http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=4120 Zoekt en gij zult vinden
mir4dor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-10-2005, 12:51   #6 (permalink)

Standaard

Als de voeding aanstaat, kan je hem dus gewoon in je handen houden?
Oud 16-10-2005, 12:55   #7 (permalink)

Blackcrown's schermafbeelding

Standaard

Je kan er zelfs mee jongleren. :P

Je kan er alleen niet overheen pissen of andere watervormige / geleidende substanties eroverheen gooien. Dan gaat ie stuk.
Blackcrown is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-10-2005, 13:23   #8 (permalink)

Stievius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blackcrown
Je kan er zelfs mee jongleren. :P

Je kan er alleen niet overheen pissen of andere watervormige / geleidende substanties eroverheen gooien. Dan gaat ie stuk.
/neer vh lachen :P :P
Oud 16-10-2005, 17:05   #9 (permalink)

mir4dor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niek
Als de voeding aanstaat, kan je hem dus gewoon in je handen houden?
Dat bedoel ik dus ...

Voor de rest: mensen, houd het een beetje serieus graag !
mir4dor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-10-2005, 21:04   #10 (permalink)

Kaz'Duzar's schermafbeelding

Standaard Re: Noob vragen, sorry [Nieuwe vragen]

Citaat:
2. De bovenste plaat zit vast. Alle popnagels losgeboord maar hij gaat maar niet los, hij kan toch niet gelijmd zitten?
Haal eens het front van de kast af. Waarschijnlijk zul je dan 2 kleine schroefjes vinden die de bovenkant op z'n plaats houden.
Kaz'Duzar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-10-2005, 22:27   #11 (permalink)

Standaard Re: Noob vragen, sorry [Nieuwe vragen]

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaz'Duzar
Citaat:
Haal eens het front van de kast af. Waarschijnlijk zul je dan 2 kleine schroefjes vinden die de bovenkant op z'n plaats houden.
Het is me al gelukt.. Ik heb nu echt de hele kast uit elkaar gehaald door alle popnagels door te boren.. dus het is goed nu.
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[n00b vragen] Stel hier alle n00b vragen..... Area 1337 138 9-11-2008 20:10
Nieuwe pc: Overclocken en koeling vragen modder.exe Cooling & OC Junkies 8 5-12-2007 22:29
dremel vragen+ modding project vragen stonestrong Casemod Junkies 36 2-07-2005 13:54
ben nieuwe met casemodden en heb 2 vragen:) Nightdemon Area 1337 1 28-04-2004 20:36
Aantal vragen voor/over nieuwe CM the widow maker Casemod Junkies 14 11-09-2003 21:31

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.