| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 september 2005
| Hee, ik wordt er helemala ziek van.. telkens als ik bij een computerwinkel kom dat ze een of andere smoes verzinnen omdat ze die case die ik wil net niet hebben.. Hoe komen jullie aan je cases? Gaan jullie naar de plaatstelijke computerwinkel of bestellen jullie ze online? En als jullie ze online bestellen, waar?
__________________ [url=http://www.nieknet.nl]Gratis uploader voor je plaatjes, zonder reclame? Nieknet.nl[/iurl] |
| |
| | #4 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Zoek eens wat rond op het net, raadpleeg b.v een pricewatch. Zijn vast genoeg (online) shops die jouw case hebben.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2005
| Gast denk is 5 keer na voordat je een topic opent . En over je vraag gewoon ff met GOOGLE zoeken |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 september 2005
| Heeft iemand de Computerland V54 Case Zwart 350 Watt toevallig? Er staat geen foto op de site, en is ook nergens te vinden..
__________________ [url=http://www.nieknet.nl]Gratis uploader voor je plaatjes, zonder reclame? Nieknet.nl[/iurl] |
| |
| | #7 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Citaat:
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Is deze case een deftelijke case voor te modden ??? | killerboy | Casemod Junkies | 3 | 30-09-2005 20:25 |
| [EL] Waar online voor 1.50 aan onderdeeltjes bestellen.... | dj_dysaster | Elektronica Junkies | 4 | 26-12-2004 20:32 |
| LCD's bestellen | brantje | Casemod Junkies | 1 | 10-05-2004 18:42 |