Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Junkies
Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier.
Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 14-10-2005, 13:21   #1 (permalink)

Standaard CoolerMaster Centurion 5

Hee, mijn keuze is gevallen op de CoolerMaster Centurion 5. Nu heb ik een vraagje. Op een site stond het volgende over de case:

*Stalen behuizing met zwarte alumium front.

Zijn de zijpanelen wel van aluminium dan? Ik wil graag een blowhole onderin maken, is het mogelijk om de aanknop etc te verplaatsen naar boven?

Oud 14-10-2005, 13:25   #2 (permalink)

Masterslave's schermafbeelding

Standaard

Ik neem aan van wel.
En ja de powerknop kun je heus wel verplaatsen, dat kun je toch MODDEN?
Dit zijn echt vragen die je zelf kan opzoeken.
Ga opzoek naar casemod forums en kijk of daar een Centurion 5 is gemod, dan had je vast wel het antwoord gevonden en hoefde je niet dit topic te openen...
Oud 14-10-2005, 14:27   #3 (permalink)

Demoniac's schermafbeelding

Standaard

Volgens mij is dat front helemaal geperforeerd, dus heb je geen grote blowhole nodig.. tenzij je het mooi vindt natuurlijk
Oud 14-10-2005, 16:52   #4 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pureoptical
Wellicht is de ProCase Zirco een goed alternatief. Hij lijkt wel op de Centurion maar heeft de knopjes bovenaan zitten en verder een strakker front. Deze is binnenkort prima verkrijgbaar ...
Nog niet verkrijgbaar dan? Ik was net naar de Mycom geweest, en de coolermaster centurion 5 was natuurlijk weer uitverkocht..
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Casemod CoolerMaster Centurion 543 Leopard Casemod Project Logs 8 30-03-2008 11:22
Coolermaster Centurion 5 Desert Fox Casemod Junkies 3 25-10-2007 23:22
centurion 1 ? Deimos Casemod Junkies 5 17-07-2005 22:27
Nieuw Coolermaster Centurion case en een te hoge tempratuur. Bish Cooling & OC Junkies 22 19-05-2004 18:23
Coolermaster Centurion II te koop? masterwebber Casemod Junkies 3 14-04-2004 13:07

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.